21 Şubat 2014 Cuma

Geçmiş Bir Doğum Günü...

'K'ore Günlükleri 3 yaşında...

          Ve Balık hafızası müdürü tarafından bile alaya alınan bunak bloggerınız blogcuğunun doğum gününü bile unuttu... Blogcuğunu bile unuttu. Hayatı sırf işten ibaret oldu.
5 şubatta yazması gereken yazıyı 21 şubatta yazmaya anca fırsat buldu. 

           Dizi izleyemez oldu, dizi eleştiremez oldu. Siwoncuğuna bakmaya bile fırsat bulamaz oldu. Yeni başlayan çıtır dizileri takip etmek için çıldırsada edemez oldu.
Takip ettiğim tek dizi You Came From the Stars düzenli olarak, o da bitmek üzere ne yazık ki, oy ben nerelere gideyim.

          Bir de yeni başlayan bir Hint dizisi Rangrasiya takip ediyorum, onun dışında uyku ve iş...

          Sizleri beklediğiniz, söz verdiğim yazıcıklar ile buluşturamadığım için gerçekten çok mahcubum. Elinizi her ziyarette boş bıraktığımı biliyorum. İnşallah yeni yaşımızda dolu dolu yazılar yazabilmek için fırsatım olur. Bu ortamdam uzak kaldığım için son 3 aydır çok üzülüyorum.

En kısa sürede görüşmek ümidiyle....

4 yorum:

  1. nice güzel yazılara çingu:)
    çok özletme kendini yeni yazılarını bekliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben yazmayı çok istiyorum ama vakit yorumlara cevap verebilecek kadar bile yok:(

      Sil
  2. Çok boğma kendini işle önce kendine bol bol sonra biz okurlarına zaman ayır canım bloggerııım ^^ Yepyeni yazıcıklarla görüşmek dileğiyle ~!!^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşürüz inşallah en yakın zamanda yeni yazılarda Hilalcim ama git gide daha da uzak kalıyorum blogdan.:((

      Sil