7 Mayıs 2013 Salı

Eee Yesung da Asker...

          Kuzey abuk sabuk denemeleri ile Güney'e savaş açacağım, açıyorum, açtım diye medyayı meşgul ededursun Güney Kore'nin idolleri sırayla askeri görevlerini duyurmaya devam ediyor. Ne yapsın adamlar el mahküm, vatani görev...
          Adları junior olsa da bu yıl sekizinci yıllarını dolduracak sevgili Super Junior'ımız yavaş yavaş asker ediyor üyelerini. Heechul ve Leeteuk henüz askerden dönmeden sessizce Yesung kaçtı bugün askere. Kaçtı, evet, çünkü kimseciklere görünmeden, görünmek istemeden gidip teslim olmuş bugün birliğine. Sessiz sakin gitmek istediğini, kimsenin gelmemesini istemiş. Yine de bugün fanlar onu yalnız bırakmamış... O da Twitter'dan teşekkürleri göndermiş hemen fanlara...
            93'lü Yoo Seung Ho 'nun askere gidişinin şaşkınlığını üstümden atamadan ben Kim Hyun Joong'un gelecek yıl asker olacağını haberi ile çift katman şaşkınlığa uğrarken, aniden Super Junior Yesung'un da asker olduğunu öğreniverdim bir anda. Bunun tek açıklaması var, bizim nesil yaşlanıyor. Bizde, bizimle birlikte idollerimizde...:)) Şimdi bilmeyenler  genelde askere 20 yaşında gidilen Türkiye ile olayı kıyaslayıp ne diyor bu kız demesin sakin. Kore'de askerlik 20-30 yaş arası... Ve ünlüler genelde sınır yaşa kadar bekliyor askere gitmeyi.:))

          Bu arada Heechul Ağustos'da tamamlayacak askeri görevini ve süper hızla grup aktivitelerine geri dönecek. Heyecanla bekliyoruz. Kendisi çok özledim zira. Ve Yesung'u da çokz özleyeceğim, çünkü Leeteuk da çok özledim.:)) Onlar bir bütün gözümde ayrılamazlar asla.:))





       Yakın bir gün gelecek ve uri Siwon ssi do gidiverecek askere... Sonra bekle anacım geçsin günler...:)) 

Bu günlerde ne çok boşladım değil mi blogu? Bunun sebebi KDramaları da boşlamam sevgili çingular, bu haberi de blogun adedi haline gelen ... Asker de serisi için ve Yesungcuğumu dışlamamak için paylaştım. Bugünler de çok farklı alemlerde dolanmaktayım. Onu anlatmanın da sırası gelecek bekleyin...:))

4 yorum:

  1. yaşlanıyoru< valla :)) daha dün oyun oynarken arkadaşlarımın hepsi askere gidivermiş benim de :)) super Junior'u pek dinlemem ama takdir ettim çocuğumuzu zira bir an önce yapılması gerek uzatmanın alemi yok değil mi? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde erkek arkadaşlarım askerliğini yapıp dönerken, kızlar da teker teker evleniyor. Zaman ne kadar hızlı da geçiyor...:))
      Juniorlar bile büyüyor, asker oluyor.:)

      Sil
  2. Sonunda yeni yazı ama biraz buruk bi yazı :) Ah Yesungum ahhhh nasıl beklicem ben şimdi senin dönmenii . Peki bu süre zarfında grup yeni şarkı yapıcakmı onuda merak ediyorum 3 üyeleri yok . Bu arada reply 1997 izledim , süperdi bayıldıııım :D Ama Yoon Yoon Jae öldürdü beni abisi seviyo diye söyleyemedi bitürlü ya sinir oldum ben olsam söylerdim :D Ama sonu istediğim gibiydi :D Veeee böyle güzel yazıcıkları sık sık görmek istiyorum bloggerim :)
    Seni çok seviyoruuum vee biran önce dönmeni, eskisi gibi sıklıkla yazmanı bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum Kpop sektörü bu her an herşey olabilir ama ben Heechul dönene kadar yeni şarkı beklemiyorum gruptan. Zaten Heechul'ün dönemesine ne kaldı şurada. Şu sıralar Super Show turları ile uğraştığı için ben yenilik beklemiyorum.:)
      Reply 'yi beğenemeden sevindim. Sıradanlaşan dizilerin yanında lokum gibi benim için.:) Erkekler zaten becereksiz aşk konusunda daha da beceriksizleşiyorlar bence. Yoon Yoon Jae kanıtı... :D
      Eskisi gibi dönebilecek miyim çok merak ediyorum.:)

      Sil