29 Temmuz 2012 Pazar

Inu X Boku SS

          Anime listeme eklediğim son favorim Inu X Boku Secret Service ile sizleri tanıştırmak mutluluk duyarım.

          2009 yılında yayınlanmaya başlayan ve günümüzde de yayınlanmaya devam eden aynı isimli mangasından uyarlanma bir yapım. Anime bu yılın başında yani Ocak - Mart 2012 tarihlerinde 13 bölüm olarak çıkıyor karşımıza. 13 bölüm çok kısa görünsede ben çok tadında bıraktıklarını düşünüyorum. Final olarak da güzel bir final ortaya koyabilen nadir yapımlardan.:)

          Öncelikle izleme sebebimi söylemek istiyorum.
Animenin konusunun altındaki yorumlarda "USUİ" gibi kelimesi gözüme patlayınca hemen izlemeye koyuldum. (Yaban'a bağlayıp) "Neyyy Usui mi? Mümkün mü?" şaşkınlığı ile soluğu animede aldım. Evet Kaichou Wa Maid Sama 'nın Usui'sine benzer bir karateri var başrolümüzün ama yine de aynı etkiyi bırakmıyor bence. İkisi farklı... Ama ikisini de seviyorum.:))

          Soyuna canavar kanı buluşan ailerinin asil kanını taşıyan yavrucakların hikayesi. Ben animenin fantastik kısmını bilmeden izlemeye başladım. Az önce bahsettiğim Usui mevzusu yüzünden tabiki. Ama animenin içindeki fantastik olguları, karakterleri, komedisi, çizimleri, aşkı benden tam puan aldı.:))
İyi ki oraya " Usui gibi" diye yazmışlar, teşekkür ediyorum buradan.:)) 

          Bu arada bu Japonlar ve Koreliler sayesinde birgün karşımıza korkunç dokuz kuyruklu bir tilki çıksa korkmayacağız bu gidişle yanlız. "Ayyy canım benim sen ne sevimli şeysin öyle" diyip gumihoları kaçıracağız bence:D




          Animenin sadece tilkisi değil diğer karakteri de çok sevimli ve sevilesiydi. Kumaş parçası, "Manıyakı" diyerek gözlüklerini parlatan sapık prenses, dünyayı S ve M diye ikiye ayıran delisi, masum ayaklarına yatan sadist tavşan, herşeye atlayan yarış delisi bay kusurlu, yemekten ve Watanuki'den başka birşeyi önemsemeyen iskelet ve insanları terslemekten kendini ayrımayan tilkimizin biricik aşkı... Ben hepsini çok sevdim ve çok eğlendim izlerken.:)

          Animenin en sevdiğim bir diğer tarafı ise bölüm sonlarında her karakterin söylediği şarkılar oldu. En çok Roromiya'nın Sweets Parade şarkısını seviyorum. Barış Manço şarkıların hatırlatıyor bana.:))
Bilirsiniz Japonlar sever Barış Manço'yu. Belki de etkisi vardır kim bilir.:))

          Yani özetle derim ki bence izlemelisiniz, güzel yapım. Tavsiyemdir...:))

    

   

    


(Gifler tabiki de alıntıdır.)


9 yorum:

  1. Ay ben bu animeye başlamıştm. İlk bölümü izledim ve tilkiye hasta oldum! ^^ Ama devamını bir türlü getiremedim, bitireceklerim arasında kendileri...

    YanıtlaSil
  2. Güzel anime, bitirmeni tavsiye ederim.:))

    YanıtlaSil
  3. bende çok merak ettim hemen indirmeye başlıyorum :D güzel bi anlatım olmuş :D

    YanıtlaSil
  4. Ben de animenin altındaki yorumlarda Usui yi görsem direk izlemeye başlardım. :)

    Hatta bu animeyi listeme sırf Usui için alıyorum. :D

    Teşekkürler tanıtım için. :D

    YanıtlaSil
  5. Harikasın canım, hem dizilere, hem animelere, tüm bunlara naısl yetişiyorsun..Kıskanıyorum seni :)

    YanıtlaSil
  6. <Ceylin'in Annesi
    Teşekkürler.:) Boş vaktim çok sanırım benim. Bazen bende kendime şaşırıyorum.:))

    <☞ 2zler 쌍둥이 ve <ya leyl
    Pişman olmayacaksınız bence.:))

    YanıtlaSil
  7. Yaa ne zamandır bu animeyi arıyorum ama bulamadım nerden izleyebilirim bildiğiniz bi site var mı.??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeppudda ve TürkAnime de var...

      Sil
    2. Ben oralara da baktım ama bulamadım :( başka bildiğiniz site var mı?

      Sil