10 Haziran 2012 Pazar

Never Ending Story



Orijinal adı: 네버엔딩 스토리 / Nebeoending seutoli
Bilinen Adı: Never Ending Story (Hiç Bitmeyen Hikaye)
Yönetmen: Jung Yong-Joo
Yazar: Park Eun-Kyo, Lee Byeong-Heon
Süre: 114 dakika
Vizyon Tarihi: 18 Ocak 2012

Oyuncular:
  • Uhm Tae Woong / Kang Dong Joo

  • Jung Ryu Won / Oh Song Kyung




Konusu; Ölmek üzere olduklarını öğrenen iki yabancının hikayesi.

          Aynı isimli bir de Hollywood filmi varmış ama aklınız karışmasın tek benzer yönleri isimleri.
Film daha çok durağan ve tahmini kolay olaylarını anlatıyor. Duygusal ve romantik bir film. Türünde dram, melodram, romantik, komedi yazıyordu. "Ne saçmalıyor bunlar hepsi bir arada olur mu?" dedim ama oluyormuş. Bir yerde dramatik, bir yerde romantik, bir yerde komik, ve sonu resmen melodram:D
Ne çok iyi ne de çok kötü bir film yani demek istediğim. İzlemek sizin kararınıza kalmış. :)
Ben bu film sayesinden 2012 sezonunu açmış oldum, en azından filmler açısında.:))

4 yorum:

  1. YOrumun için çok teşekkürler. Ben bu filmi izledim :D. Bende başta dedim bu nasıl bir film ya.^^ Ama izleyince pek fena bir film olmadığına karar verdim. Seninde dediğin gibi ne çok kötü ne çok iyi ;)

    YanıtlaSil
  2. Asıl ben teşekkür ederim yorum için.:)

    YanıtlaSil
  3. meraba ben ağlatıcak aşk filmleri istiyorum ama ağlatsın bayağ yağni

    YanıtlaSil
  4. Çok güvendiğim bir aşk film yok Kore sinemada. Kore filmlerini nefes almak için izliyorum ben. O yüzden çok yorucu olmayanları seçiyorum özellikle.

    Ama en çok Daisy, May 18, My Love(Nae Sarang)'da ağlamıştım.
    Ve bir de "Under the Hawthorn Tree" beni çok ağlatmıştı. Bittikten sonra üzerimden tren geçmiş gibi hissettim bir süre hatta.:))

    YanıtlaSil