10 Haziran 2012 Pazar

He Was Cool



Orijinal adı: 그 놈은 멋있었다 / Geunomeun meoshiteotda
Bilinen Ad: He Was Cool
Yönetmen: Lee Hwan-Kyung
Yazar: Lee Hwan-Kyung, Gwiyeoni
Süre: 113 Dakika
Vizyon Tarihi: 22 Temmuz 2004

Oyuncular:
  • Song Seung Hun - Ji Eun-Seong
  • Jeong Da Bin - Han Ye-Won


  • Lee Ki Woo - Kim Han-Seong



          Konusu; Okulun sitesine öğrencilere tehditli bir mesaj bırakan Ji Eun Seon'a anlık kızgınlıkla düşünmeden meydan okuyan  Han Ye Won'un hikayesi.
          My Princess ile tanıdığım Song Seung Hun oynadığı için uzunca bir süre önce listeme almıştım bu filmi. Ancak izlemek bir türlü kısmet olmamıştı. Japonlarla bu ara biraz fazla zaman ayırdığım için aldığım sitemlerle sonrasında bir Kore Filmi izlemeliyim diye karar alır almaz karşımda He Was Cool belirdi.:))
         Filmin hakkında çok olumlu eleştiriler okumuştum. Song Seung Hun 'u da sevdiğimden büyük bir beklenti oluşmuştu içimde. O kadar gözümde büyükmüşüm ki biraz hayal kırıklığına uğradığımı söylemek isterim. Hikaye çok derinlemesine değildi. Kopukluklar mevcuttu. My Tutor Friend 1 filmini hatırlattı bir açıdan bana. Yine de çok katlanılmaz izlenilmez bir film değil. Komik yanları da mevcut. Örneğin kızın kuaförden kaçarken Doctor Who'daki uzaylılara benzemesini unutamıyorum.:)


1 yorum:

  1. benim için en 3 toplanmış burda
    1- 49 days
    2- my girlfriend is gumiho
    3- my princess

    YanıtlaSil