26 Mayıs 2012 Cumartesi

Hanazakari No Kimitachi e

          Biliyorum, yazmam beklenen yazılar var. City Hunter, Dong Yi gibi özellikle. Belki de merak ediyorsunuz onları yazmak yerine neden diğer şeylerle ilgileniyorum diye. Yada umrunuzda değil:D bilmiyorum ama açıklama ihtiyacı hissediyorum. İkisini de bitiremedim. İçimden izlemek gelmiyor, neden bilmiyorum. Ne zaman bitiririm onu da bilmiyorum ama bitirsem bile çok hoş bir yazı sunabileceğimi sanmıyorum. Hadi Dong Yi bir şekilde toparlarım da City Hunter'ı unutalım bence.:)) Zaten dizileri yarım bırakma gibi kötü bir hastalığa yakalandım sanırım.:))
           Her neyse vicdanımı rahatlattıktan sonra gelelim Hanazakari No Kimitachi e'ye.:)

          İzlediğim ilk Japon dizisi. Taa Queen Seon Duk izlediğim dönemde yani 2009'da karşıma çıkmıştı bu dizi aslında. İzleyecek onca Kore dizisi varken buna sıra gelmez deyip taa 2009 da silmiştim aklımdan diziyi. Hiç izlemeyeceğimi düşündüğüm bir diziydi yani. Ama animelerin getirisi Japonca sempatisi, izlemek için dizi seçemeyişim beni bu diziye getirdi. İyi ki getirdi. Ömrümden bir güzel dizi daha geçmiş oldu böylece. Çok güldüm, çok eğlendim. Karakterleri özellikle Nakatsu'yu, Osaka Lisesi'ni, yurt başkanları hepsini hepsini çok sevdim. Ve anladım ki bu erkek kılığa girmiş kız hikayesi seviyorum ben yahu çok sıradan da olsa... Mutlaka tavsiye ederim, hala izlemediyseniz.
          Hanazakari No Kimitachie aynı isimli bir mangadan uyarlanma. 1996-2004 yılları arasında yayınlanan mangaya ilk kez 2006 yılında Tayvanlılar el atmış ve 15 bölümlük bir dizi yapmışlar. Sonra Japonlar geri durmamış ve 2007'de benim izlediğim diziyi uyarlamışlar. Her ne kadar 12 bölüm deselerle son bölüm 2 saat olduğundan siz 13 olarak görebilirsiniz. Dizi o kadar sevilmiş ve başarılı olmuş en iyi drama ödülü, en iyi kadın oyuncu ödülü, en iyi yardımcı erkek oyuncu ödülülerini almış. Yetmemiş bir de 2008'de aynı kadro ile iki saatlik bir de special bölüm yapmışlar. Japonlara bunlarda az gelmiş 2011'de farklı bir kadro oluşturup tekrar yapmışlar diziyi. Ve son olarak bizim Korecanlar da eksik kalmamış ve SBS 2012'de bu dizinin yapılacağı açıklanmış. Bakalım Koreliler yapınca nasıl olacak? Yakışıklılar Cenneti adlı bir dizi bence en çok Korelilere yakışır. Çünkü Korelilerin başka bir güzelli var değil mi?
          Neyse ön bilgilerden sonra gelelim spoilere...

         İşte dizi bu sözle başladığından mıdır nedir bilmem, diziyi izlerken tüm saçmalıkların teki bile saçma gelmedi bana. Tek bir saniyesinden sıkılmadım izlerken. Sanat yurdunu başkanı Masao'nun deli saçması halleri bile itici gelmedi. Çok eğlendim kesinlikle. Belki azıcık special bölümde kıl olduğum yerler oldu gibi ama yine o da ayrı güzeldi. Nakatsunun kendi kendine konuşması yeter 2 saatlik bölümü güzel yapmaya zaten.:))
          Biz erkek kılağına girmiş kız çok gördük malum. Ama Mizuki'nin vücudu, duruşu bence durumunu hemen açık ediyordu. Erkek olmadığı çok belliydi aslında.
           Ve lafı uzatmandan dizinin benim için olay noktasına geliyorum hemen: Nakatsu...
Çok sevdim şebeği yahu. İçinden koşunup hareketler yapmasına bayıldım. Kendini gay sandığı ve "homojanayı" diye itirazlarda olduğu sahneler çok komikti. Dersin ortasında konuşmanın ortasında hatta pat diye uyuması, sürekli çocuğu olmasına takması "Mizuki ile çocuğumuz olmaz, Komari ile olur" düşüncesi... (huhahah:D), sürekli kendini Mizuki'ye yakın bulması, öpmemek için kendini zor tutması ve sonrasında "homojaniya". :D Çok da namja gibi namja bizim nakatsu canım, hoşlandığını ne güzel söyledi Mizuki'ye, bayıldım. Saf Mizuki de gitsin soğuk Sano'ya aşık olsun hıhh:D Ve sonuç itibariyle bir Nakatsu yani Ikuta Toma dizisi izlemeye karar verdim. Sırada Honey and Clover var anlayacağınız.:))
         Osaka Lisesi öğrencileri hepsi alemdi gerçi. Hangisinden bahsetsem? Etrafta elini açıp hale arayan Kayashima, sevgilisi, yurt arkadaşlarının ona uyması hatta babası bile çok komikti. Bir türlü kimsenin Sekime'nin adını hatırlamayışı, Nakao'nun Minami'ye olan sevgisi... Hele Minami, o başlı başına olay zaten. Nanba Minami, nanpa Minami. "Nanpa değilim. Nanba benim adım." desede nanpa adı daha çok yakışıyor. Nanpa çapkın demek bu arada. Spor yurdu başkanı Tennoji de ayrı bir alem. Tepikileri de kendi gibi bir alemdi, bir "otokoda" deyişi vardı hele...:)) hele hepsinin beybe demeleri en sevdiğim şeylerden biriydi. En güzel Nakatsu diyor ama :D
          En sevdiğim yerlerden bir başkası ise maid sama halleriydi. Sano da Nakatsu da ayrı komiklerdi. Özellikle Nakatsu nasıl güzel olmuş kız gibiydi aynı.:D
         Güzellik yarışmasında, kız olan Mizuki'nin ödülü Sano'ya kaptırması Nakatsu, Minami ve diğerleri gibi benimde çok şaşırttı.
         Dizideki herkesi herşeyi sevmiş olmama rağmen tek bir elemandan hoşlanmadım. O da Shirota Yu. Sevenleri varsa özür dilerim ama onun kadar hiç kimse bana itici gelmemişti şu dünyada yahu.:) Neden acaba?


Adı: 花ざかりの君たちへ / Hanazakari No Kimitachi e (Yakışıklılar Cenneti)
Diğer Adı: Hana Kimi
Tür: Romantik, Komedi, Okul
Bölüm Sayısı: 12 + SP
Yayınlandığı Kanal: Fuji TV
Yayın Tarihleri: 03.07.2007 - 18.09.2007 (Salı 21:00 ) + 12.10.2008 (Pazar 21:00)


Oyuncular:
  • Horikita Maki / Ashiya Mizuki

  • Oguri Shun / Sano Izumi

  • Ikuta Toma / Nakatsu Shuichi

  • Yamamoto Yusuke / Kayashima Taiki

  • Mizushima Hiro / Nanba Minami

  • Ishigaki Yuma / Tennoji Megumi (Spor Yurdu Başkanı)

  • Kyo Nobuo / Himejima Masao (Oscar M. Himejima, Sanat Yurdu Başkanı)


  • Kimura Ryo / Senri Nakao

  • Okada Masaki / Sekime Kyogo

  • Kamikawa Takaya / Umeda Hokuto

  • Konno Mahiru / Hara Akiha 

  • Iwasa Mayuko / Hanayashiki Hibari 

 

  • Shirota Yu / Kagurazaka Makoto



OST:

  1. IKEMEN Boogie
  2. Men of Paradise
  3. St.BLOSSOM
  4. Go to School!
  5. HA.NA.ZA Carnival
  6. Save Me
  7. Early Summer
  8. IKE-MEN 2007
  9. I can't tell you why
  10. Boyz be ambitious!
  11. Beautiful Enough
  12. Into a Nap
  13. Be Silent
  14. OSAKA♂Boyz
  15. IKEMEN Boogie Nights
  16. I am Lady
  17. I can't tell you why (reprise)
  18. Emergency
  19. Sand Time
  20. Is This Spiritual
  21. Trap Happy
  22. PEACH (IKEMEN☆instrumental version)




28 yorum:

  1. Shrota Yu pek alışıldık Japon yüz mizacına sahip değil. Ailesinde İspanyollar da var :D Ama kesinlikle hak veriyorum sana. İlk izlediğim de bende garipsemiştim. Ama bir de Samurai High School'da izlemelisin bence :D

    YanıtlaSil
  2. Eğer ön yargımı kaldıracaksa bencede izlemeliyim.:) Teşekkür ederim.:))

    YanıtlaSil
  3. Açıkçası %60 oranı verebilirim. Biliyorum düşük ama açıkçası kişiden kişiye değişir görüşler malum. Rica ederim, ne demek :D Ayrıca izledin mi bilmiyorum ama (özellikle Samurai High School'dan önce izlemelisin diye düşünüyorum) Gokusen serisi ve Nobuta'yı da "İzleme Listen"e almalısın :D

    YanıtlaSil
  4. İzlemedim, izlediğim ilk ve tek Japon dizisi Hana Kimi. Onları da not alıyorum hemen. Teşekkürler tekrar:))

    YanıtlaSil
  5. Ne demek :D Ama bu dizilerden sonra Kore dizileri uzun gelmeye başlayabilir :))

    YanıtlaSil
  6. Mimlendiniz efenimmmm :D :D
    http://tembelagasshi.blogspot.com/2012/05/mim-kitaplar.html

    YanıtlaSil
  7. ben de hatırladım şimdi!! cok guzel bir diziydi. tek kotu yanı sadece 12 bolum olmasıydı

    YanıtlaSil
  8. bu diziyi uzak doguya ilgimim ilk başladıgı zaman izlemiştım ve cok begenmiştim. nakatsu nun hareketleri, şebeklikleri gülmekten öldürmüştü beni. çok uzun zaman oldu izleyeli diziyi nerdeyse unuttum ama onu unutmadım:D:D hele o camasır hırsızlıgını unutamıyarum:D:D inş SBS de yaparda farklı şekilde yine izleme fırsatımız olur.neyse çok güzel yazı olmuş eline saglık:)...

    YanıtlaSil
  9. " Tembel Agasshi " bu benim ilk mimlenmem. Çok heyecanlandım. Teşekkür ederim.:))

    " Zeynep " Teşekkür ederim. Baştan sağma bir yazı olduğunu düşünüyordum, beğenmene sevindim.:) O çamaşır hırsızlığı ve Nakatsu'nun çamaşırları üstüne geçirip homojanayii diye şarkılar söylemesini bende unutamıyorum. Çok eğlenceli bir diziydi.:))

    YanıtlaSil
  10. Nedemek... Okurken bile eğlendim:)

    YanıtlaSil
  11. İlk miminin benden olmasına çok sevindim gerçekten :))
    ve bu arada gerçekten kaliteli bir blogun var :)))

    YanıtlaSil
  12. lütfen cityhunteri ekle ben şu an onu izliom ama yazını beğenerek okuyorum flower boy ramyun shop süper özellikle sonu ama lütfen city hunterı bekliom birde kore dizilerine devam please

    YanıtlaSil
  13. Tembel Agasshi çok teşekkür ederim, bu söylediğin beni çok mutlu etti. Kendimce yazıyorum birşeyler işte.:)

    Adsız City Hunter'ı yarıda bırakmak zorunda kaldım 5 ay önce. Bu kadar ara verdikten sonra izlemekte içimden gelmiyor pek. Ama bitirir bitirmez yazacağımdan emin olabilirsin.:))

    YanıtlaSil
  14. ama lütfen kore dizilerine dönüş çok istiyoruz arkadaşlarla toplamıp yazıdık lütfen birde animelerden kore yapımı olan var mı acaba yada kore yapımı animelere baka bilir misin

    YanıtlaSil
  15. Kore dizilerine dönüş çok yakında gerçekleşecek...:)
    Resmi gazete başlığı gibi bir cümle oldu.:)
    Siz söyleyince bende fark ettim ki Kore Günlükleri Japon günlüklerine dönüşmüş bu ay.:))
    İzlemek istediğim 2012 sezonunu bende açmak istiyorum ama halletmem gereken bazı sorunlarım var. Zevk alarak izleyebilmek adına önce sorunları halletmek gerekiyor. Yoksa kafan başka yerde gözüm başka yerde olunca en güzel ayrıntıları kaçırıyorum. Örneğin Flower Boy Ramyun Shop izlerken böyle oldu. Diziye yazık etmiş oluyorum öyle olunca. Yine de az kaldı bekleyin.:)) Ve umarım beklediğinize değer. Söz vermiyim çünkü çok güzel yazamayabilirim.:))

    Kore animeleri bende aradım ama öyle gözüme çarpan bir konu bulamadım. Zaten çoğunlukla Japon animelerin çevirisi yapılıyor. Sebep bu sanırım. İzlediğim tek Kore Animesi Leafie, A Hen Into The Wild.:)

    YanıtlaSil
  16. Ooo ne zamandır giremiyordum bloguna itiraf edeyim ne güzel yazılar eklenmiş, görünce çok sevindim, seni tekrar buralarda görmek güzel ^^ İnşallah sıkıntıların hallolmuştur, iyisindir :)) Bu aralar anime, japon dizileri fln takılıyorsun bakalım, benim de onlar hakkında hiç bilgim yok sayende fikir ediniyorum sağol :) Ayrıca dong yi hakkında yazını merakla bekliyorum, işin yoksa eğer onu izlemeyip bitirmeni şiddetle tavsiye ediyorum tekrardan, pişman olmayacaksın bence :))

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim, bende burada olmaktan çok mutluyum. Sıkıntıların bir kısmı hal oldu çok şükür, bir kaç şey daha yoluna girdi mi daha da iyi olacak herşey.:))
    Anime sevdasından Japon dizilerine şöyle bir göz atmış buldum kendimi. Atmışkende tecrübelerimi paylaşmak istedim. Ama Kdramalar kadar göz doldurmuyor. Yine de komedi kısmı çok iyi. Eğlenmek için doğru tercihleri var.:))

    Dong Yi severek izliyordum. Ama tarihi diziyi izlemek resmen psikolojik zarar. :)) 35. bölümden sonra ara verdim. Gülmek için birşeyler izleme ihtiyacı fışkırdı içimden. Tef gibi gerildim resmen, kraliçe, Dong Yi, kral derken. Ama kesinlike geri dönüp bitereceğim. En azından Ji Jin Hee ssi hatrına.:))

    YanıtlaSil
  18. meraba ben adsız çok teşekkürler city hunteri izlicek misiniz peki ??

    YanıtlaSil
  19. Evet bitereceğim inşallah bir gün...:)

    YanıtlaSil
  20. Bayıldığım dizilerden biridir.

    YanıtlaSil
  21. Japon dizileri bağımlılık yapar. Canınız çeker de japon dizisi izlemek isterseniz derhal Koishite Akuma (Vampire Boy) dizisini izlemenizi tavsiye ederim. Dizi bittiğinde Vampire Boy'u unutmak isteseniz de unutamayabilirsiniz. (Benim gibi)

    YanıtlaSil
  22. Benimde bayıldığım dizilerden biri.
    Banada bağımlılık yapacaklar gibi...:))
    O diziyi çok duydum fırsatım olursa izleyeceğim.:)

    YanıtlaSil
  23. Sonunda ben de izleyebildim bu J-dramayı.. Keşke ilk bunu izleseydim, pişmanım ilk To the beautiful you'yu izlediğime... Cidden arada çok fark varmış. Özellikle final bölümünde :/ Ama bu dizi çok komikti gerçekten. Nakatsu çok sevimliydi :D Ve ben bu baş roldeki çocuğu nereden tanıyorum diyordum kendime, azıcık araştırınca Hana Yori'de oynadığını gördüm. Ey saç boyası sen nelere kadisin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hana Kimi çok başka bir dizi. Benim en sevdiğim dizilerden biri. Çok başarılı ve çok farklı kesinlikle To The Beautiful You'dan...:)

      "Ey saç boyası sen nelere kadirsin :D " aynen katılıyorum...:))

      Sil
  24. = ) Ve izledim Haa Kimiyi gerçekten sevdim ilk defa bi japon dizisini herşey gayet lokumdu bence .d Zaten Hana yoride ki Hanawaza .d mıydı onun işte olduğunu bilseydim coook önceden seyrederdim :) dizi güzel olmuş fazlalıkları bile olmuş .d Şey olayları fazlaydı bnce gerek yoktu doktorun gay olmasıı gibi gbi ... Nakatsu cokk tatlıydı canım yaa bence Mizukiyle o olmalıydı aşık iki başrol cünki öyle olmalıydı .d Yani Sano figürandı resmen var mıydı yokmuydu bilemedim .d Nakatsu götürdü diziyi Başrol Mizukide cok hoştu bnce hem ben görssel olarakta Nakatsu Mizuki diorum <3 isimlerde cok güzel olmuş isimlerini bile sevdim .d Nakatsunun kendine kendine konuşup dansetmesi on nümaraydı zaten :) Hana yori dangoda Hanawaza başrol olsaydı diodum o zmn harbi Hana yori Dango olurdu burdada Nakutsu bnce başrol olmalıydı erkeklerini karıştırıo senaristler ... Ha bide Hare görende cook komikti diziye cok gitmiş .d Ve kesinlikle kore versiyonundan cok farklı ve cok daha güzel ya baya baya bu güzeldi o olmamıştı burdaki samimyet sınıf ortamı felan harbi iyiydi .d Oscar neydi öyle yaa tam bi komedy .p Ben dizide gay olaylarından yane şey olaylrından .d başka absürt garip şeyler görmedim gayet izlenebilir lokum bi dizi diorum ... Zaten diziyi dün bitirdim sıcak sıcak yorum yapim dedimki daha leziz bi yorum olsun :)Bu arada Shun canım benim saçını siyah yapma bebişim olduuuuuuu .d Kızılla bi başka oluosun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nakutsu benim favorim.:) Ne zaman canım çok gülmek istese Nakatsu izlerim... hay takatuka deyişi, beybe değişine bayılıyorum. Nakatsu candır yaniki.:D
      Aslında absürt bir komedi, her bünye kaldıramaz o hareleri, Oscar'ı, garip yurt halkını, kesinlikle gerçek dışı karakterler ama çok eğlenceliler ve çok sevilesiler. :)
      Gay olayına gelince, Japonya'da bu gibi durumlar çok sık ve neredeyse alışır hale geldiği için her yapıma bir kez konu oluyor öyle yada böyle ne yazık ki... Diziyi beğenmene çok sevindim bu arada.:))

      Sil
    2. çok güzel bi yorum olmuş. ben de çok sevmiştim ve bolca gülmüştüm izlerken. benim yorumumu da okumak isterseniz buyurun:
      mavisakuralar.blogspot.com

      Sil
    3. Teşekkür ederim biraz geç bir cevap oldu sanırım. üzgünüm.
      En kısa zamanda yazınız için ziyarete geleceğim. :)

      Sil