12 Kasım 2011 Cumartesi

MAMA 2011 Adaylarında Gözüme Takılanlar (Bölüm 2)

<------- Önceki

          Dün 2011 MAMA adaylarının bir kısmı incelemiştik. Dünkü konumuz sanaçtılardı; yani ses, albüm, yıl içinde gösterdikleri başarılar yada koşturmacalar vs. kendimize göre kriterler belirleyip oylarımızı kullandık. Bugün ki işimiz biraz daha basit olmakla birlikte, biraz daha dikkat gerektirici ve zorlayıcı bana kalırsa.
          Evet sevgili okurlar yada çingucanlar:))
Bugün gözlerinizi iki ise dört, dört ise sekiz açın. Çünkü şimdi en iyi performansları incelemeye gidiyoruz. (Yada onlar bizim ekranlarımıza geliyor:D)


Not: Mnet Music ödülleri olduğu için M! Countdown performanslarını izlemeyi daha doğru buldum.:))



7. En İyi Dans Performansı - Solo

Kim Hyun Joong - Break Down
Yandan, sağdan, soldan kıvıran Kim Hyun Joong izlediniz, yani izleyeceksiniz.:)
İzledikçe gözüm mü alışıyor yoksa bu dans hep güzeldi de benim klipte beğenmememin sebebi farklı mı, henüz anladım ama...
Performansın sonunda çocuğu dumana boğmuşlar, yüzü gözü gözükmüyordu. Prodüksiyon abartma:D



Jay Park - Abandoned
Jay Park ismini görünce "Allah Allah kim bu ya? Sanki daha önceden duydum bu ismi" diye düşündüm. Music Bank performansa tıklayınca, utanmakla şaşkınlık karışımı bir duygu ile "Tanıyorum tabi. 2PM'in belalısı" tepkime merakımı karıştırıp izledim. İtiraf etmeliyim Music Bank performasını ilk izlediğimde çok beğendim dansı. Ama sesini kontrol edememiş(ler). Zaten tiz bir sesi var. Bu da eksi puana neden oldu. Yinede dansı değerlendiriyoruz değil mi? Ama size sunduğum M! Countdown performansını Music Bank'teki kadar beğenmedim. Dans aynı dans, dans eden aynı kişiyse, yönetmende sorun var demek ki ;)


Jang Woo Hyuk - Time İs (L)over
Başlangıç ve bitiş çok iyiydi, gerçekten beğendim bu performansı (da).
Sempatik robot dansı sizlerle...
:)


HyunA - Bubble Pop
Şimdi bubble sesi ile balon şiririp, pop sesi ile de patlama rolleri yapan kalçaları izleyeceğiz.
(!?!)
Söyleyecek çok şeyim var ama boşverin.



G.Na - Black & White


          Yahu biz solo dans performansları izlemiyor muyduk? Hangisi solo bunların, hepsinin bir grup dansçıları var maşallah:))



8. En İyi Dans Performansı - Erkek Grup
          Ben bu anı daha önce de yaşamıştım sanki. Evet, evet yaşadım.

Fan Kapışması 3

TVXQ - Why (Keep Your Head Down)
Bu performansı ilk Music Bank'da izlediğimde çok beğenmiştim. Müzik ile dansın uyumu çok iyiydi.
Ama M! Countdown performansını izleyince o kadar çarpıcı gelmedi. Hep yönetmen yüzünden, o yönetmeni bir yakalarsam...
Bu arada o kumaşı, o deseni çok aramışlar mı ya? Acayip sinir oluyorum o takımlarına.


Beast - Fiction


Big Bang - Tonight
Parlayan fişeklerden sonra GD'nin sakincik gitar çalması ve diğer üyelerin mikrofon dansları ile ona eşlik etmesi bu performansın en beğendiğim yanı.
Bu arada söylemiyeyim, söylemiyeyim diyip duruyorum ama dayanamayacağım.:) GD bu performanslar için kaç gitar parçaladı toplamda acaba?:)) (Muhasebeci olmak zor kardeş, gitar hesabı bile yaptırıyor insana:S)



Super Junior - Mr. Simple
Ben bu işe yani Kpop dünyasına Suju ile başladım. Super Junior üyelerinin sağa sola atlayıp zıplayıp, Akbank reklamlarındaki gibi bir o yana bir bu yana kaymasına vuruldum. Aynı dansı yapsalar bile 100 kez, onları izlemek benim için büyük bir zevk her zaman.:)) Zaten bir ona bir buna bakayım derken performans bitmiş oluyor.:))



MBLAQ - Mona Lisa
Bu şarkıyı bu kadar seveceğimi düşünmemiştim, bu yüzden karşıma çıktıkça ben dinlemedim ta ki oy kullanmaya kararı verene kadar. Niye inat ettiysem artık. Sevdim şarkıyı. Performanstan çok şarkıyı sevdim. Hele "ooooo" dedikleri yere bayıldım.:)) Dansında en güzel yeri "oooo" kısmında dizilip kafa salladıkları yer bence.:))
http://mykoreandrama-kp.blogspot.com/2011/11/mama-2011-adaylarnda-gozume-taklanlar_13.html (Bu arada bu performansların yayınlandığı kanallara bir kız musallat olmuş sanırım. Her performansta kendini kaçık gibi yırtan bir ses var ya ondan bahsediyorum. Kızın her gruba bağırmışlığı var. Bağırcaksanda adam gibi bağır ne gırtlağını yırtıp, benimde kulaklarımı deliyorsun. Bu kız benim arkadaşım olacak, döverim onu oracıkta:D)



Infinite - Be Mine




9. En İyi Dance Performansı - Kadın Grup

Fan Kapışması 4


Girls' Generation - The Boys


Secret - Shy Boy
Ay el salladılar sanki sonunda. İlk okul müsameresinden fırlamış gibiler ya...


T-ara - Roly Poly
İlk tepkim "Bu ne len, seksenlere mi zıpladınız" olsa da performanslarını beğendim. Bu duruma Eun Jung'un da etkisi var sanırım. Seviyorum o kızı.:))


4minute - Mirror Mirror
Daha izlemeden içime oy verecek kadar beğenmeyeceğim hissi doğdu. Sonra ilk baştaki ışık gösterisi sanırım beni yanıltacaklar hevesi getirsede sonrası hayal kırıklığına dönüştü. 6. hissim kuvvetlidir benim, ne diye hevesleniyorum iki saniyede.  Arada ışıklar tekrar vardı ama yönetmen yine yapmış yapacağını.




2NE1 - I Am the Best


Miss A - Goodbye Baby




10. En İyi Band Performans
          "Band" derken ne demek istediğini kendi anladığım şekilde açıklayayım hemen. Kendi çalıp kendi söyleyen grupların performansından bahsediyor. Türkçeleştiremedim kelimeyi içime sinecek şekilde. Yoksa "bando" gibi kpop sektörüne uymayan birşey çıkıyor ortaya.
En iyisi, ben size CNBlue, FT Island diyeyim, siz ne demek olduğunu gözünüzde canlandırın:) Doğrusunu bilen arkdaşlar benide bilgilendirirse sevirim:))


Jaurim - Idol
Performanstakiler çok tanıdıklar değil mi? Türkiye'de sokağa çıkıp "Müzik grubu nedir?" diye sorsanız, İzel-Çelik-Ercan üçlüsünden sonra bu tarz gruplardan bahseder herkes eminim. :)


Jang Kiha and The Faces - Just Know Each Other
Bulamadım! Performansın p'sini bulamadım. Bulabildiğim tek şey aşağıdaki klip.
İsmi zaten bende ilk kez duyma şaşkınlığı yaratmışken, klip bende şok ettisi yarattı. Öyle bakakaldım yani. Kesinlikle çok farklılar. Performanslarını izlemek çok isterdim aslında.
Biri bana bu 5 adamı açıklasın lütfen.


CNBlue- Intution
İlkim kabul ettiğim(ilk olmadığı halde:D) You're Beautiful çarpması sonrası CNBlue dinlerdim. Ama zamanla takip etmeye bırakmıştım. Öyle kasıtlı olmamıştı ama olmuştu işte. Özlemişim kerataları.:)



FT Island - Hello Hello
Hong Ki'nin sesini seviyorumm:))



YB- Find the Dream Breaker
Bulamadım hiç birşey, sadece şarkıyı bulabildim.(:





 11. En İyi Rap Performansı


Leessang - Turned Off the TV
Elimizde performans yine yok. Ama klibimiz  farklı bir teknik ile yapılmış. Ben beğendim:))


Mighty Mouth - Tok Tok


Clover - La Vida Loca


Tablo - Bad
Oyumu havada kapan aday... :))



Simon D - Cheerz




12. En İyi Vokal Performans - Solo

Kim Kun Mo - It's Sadder Than Yesterday
Performansın yaklaşık son 3 dakikası Okan Bayürgen'in programı hissi yarattı değil mi?
(Bende yarattı ya, sizde zorla benzetin diye başa yazıyorum:D)



IU - Good Day
IU'nun sesi Dream High ile birlikte benim gözümde tescillendiği için oyum...:)



Lee Hyun - You Are The Best of My Life


Huh Gak - Hello
Bu şarkıyı ciddi ciddi beğendim, hatta bayılıyorum. Biri benim için bu şarkıyı Türkçe'ye çevirsin. Bir kısmını anlıyorum ama tamamımı anlamak istiyorum. :(
Bu arada bu Huh Gak'ın anlamı ne acaba? Bu kadar güzel sese neden gak demişler?
Gak görmemişsiniz siz :p :))



K.Will - My Heart Beating
Bu sesi OST'lar sayesinde kim bilir kaç kez dinledik.:)





13. En İyi Vokal Performans - Grup

Davichi - Don't Say Goodbye
Davichi sevdiğim seslerdir.:)



Sistar19 -Ma Boy
Bence dans etmelerine hiç gerek yokmuş, hatta etmeselermiş keşke.:S Sadece sesleri sahneyi doldurmak için yeterli gibi halbuki...


2AM - You Wouldn't Answer My Calls
Ölüm prensleri konseptli 2AM performası sizlerle...
(Yok öyle birşey tabiki, bir yerlerine beyaz çarşaf bağladıkları için uydurdum:))


2NE1 - Lonely
Vay be çok güzel söylemişler. Albümde bile bu kadar güzel değil. Beklentimin kat kat üstündeydi.


4Men - Once While Living




Devam Edecek ----->



     Oy kullanma maceramızda performanslara verdiğimiz oylar ile ikinci bölümümüzü de tamamladık. 
Yarın son 4 kategoride görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder