28 Ekim 2011 Cuma

Mr. Simple Kardeş Albümü A-CHA ve Super Junior...

          Uzun zamandır Super Junior hakkında yazı yazmıyorum. En son Heechul asker haberini vermiştim. Sıranın Leeteuk'a gelmesini bekliyordum. Ama çokk var daha o zamana ve Super Junior gün geçmiyor ki birşey yapmadan beklesin. Mümkün mü? Sürekli aktif, sağda solda her yerde olan grubumuza yetişmek çok zor inanın. Ben bu ara 2PM ile pek içli dışlı olduğumdan ve takip etmekten yorulduğum için Suju'yu biraz boşladım, boşlamak istedim. Ama mümkün mü ben bıraksam onları, onlar bırakmıyor sanki peşimi. Birkere karşına çıktılar mı da yandın. Küçük küçük bir sürü haber çıkıyor her yeni tıkta karşına. Uzun süredir Mr. Simple'ın kardeş albümü A-CHA'dan bahsetmek istiyordum, hadi o gün bugün olsun dedim ama bir albüm kapağı araken bile bir sürü haberle karşılaştım. Kabulüm artık ben bu Suju'nun içinden çıkamayacağım. Hem gerçek anlamda bunlardan kaçıp kurtulamayacağım hemde mecazı anlamda onları takip işiyle başa çıkamayacağım. Fanları tebrik etmek geldi bu noktada içimden. Ne büyük sadakat. Ne büyük uğraş. :))

          Neyse sözü çok uzattım. Asıl konuya dönelim.
Mr. Simple kardeş albümü A-CHA. Super Junior'ın Mr.Simple performanslarından önce söylediği Superman, haricinde 4 yeni şarkının Mr. Simple albümüne eklenip yeni bir albüm oluşturulmuş hali diye açıklayabilirim sanırım.:))
           Performanslardan pek severek dinlediğin Superman şarkısına lafım yok. SM family diyip az buçuk sinirime dokunduysa da (malum hepimizi gözü önünde kabak gibi duran SM davaları) tam Super Junior'a yakışır kendini beğenmiş bir şarkı:)) Çok yakışıtırdım Superman tanımını Suju'ya.:)




          Albüme ismini veren A-CHA şarkısının dans kliplerini hiç beğenmedim. Kamera bir ileri bir geri gittikçe gözlerim karıştı. Ama orjinal müzik video gayet güzel ve izlenilebilir yani:)) Şarkıyı da başta sevmedim. Hemde hiç sevmedim.Hatta kıl oldum ama Türkçe sözler sayesinde en azından artık bir sempati duyuyorum:D




          Albümdeki 4 numaralı şarkı olan ama albüme yeni eklenmiş 3. şarkı Oops!!. Şarkıya F(x) eşlik etmiş. Tam makarasına yazılmış şarkı. Hiç bir mantık yok içerisinde.:)) Yani Super Junior sevmeyenler bu ne be? der kesin. Ama ben seviyorum bu şarkıyı. Özellikle "hehe Choi Siwon" kısmını ve Leeteuk'ın kendini başkan ilan ettiği kısmı :D




          Ve albümdeki son yeni şarkılar A Day ve Andante. Çok dikkatli dinlemediysem de henüz şarkıları, güzel slow iki şarkıya benziyor. :))






          Albüm üstüne ekleme yapıp albüm pörtleten grubumuz 25 Ekimde yani 3 gün önce de;
Super Junior Super Show 3 adlı konser albümünü yayınladı. Peki Super Junior şu ara neler yapıyor? Neler yapmıyorlar ki...:)) En gündemde olan haber hepinizin bildiği gibi SM şu ara dünya turu adı altında New York'da konser düzenlemekte. Dolasıyla SM'in en sağlam para makinesi Super Junior'ın adı listede. (SMTOWN resmi Youtube üyeliğinden performansları izleyebilir ve resmi Facebook adresinden konser ile ilgili resimleri  inceleyebilirsiniz.)
          Siwon ise performanslardan elini eteğini çekmiş bir halde dizi çekimlerine saplanıp ekranlardan yüzünü eksik etmiyor. Bu ara grubun en gündemdeki üyesi ise Kyuhyun. Özellikle kıskanç fanlar sinirden çatlaya patlaya gözlerini ayırmıyordur eminim üzerinden:)). SNSD üyesi Seohyun ile New York konserinde düet yapan ikili el ele tutuşmuşlar, kız başını Kyuhyun'a yaslamış falan. SM'de fotoğrafını yayınlamış birde yüzsüz:)) Tek haber bu değil. Bir kaç gün önce Kyuhyun tivit atmış bıçaklı biri yanıma yanaştı beni korkttu gibilerinden. Daha düzgün çevrilmişi Facebook'da var. Ben aklımda kalanı söylüyorum:). Bu sefer sinir krizi geçiren fanlar üzüntü ve endişe krizine girmiştir diye tahmin ediyorum:) Daha bitmedi. Kyuhyun estetikli olduğunu da kabul edenler kervanına katılmış. Gördüğünüz gibi en popüler Kyuhyun bu ara:) Estetik demişken Shindong'a yapılan evlilik şakalarının yerini estetik şakaları aldı. Zayıflayan ve estetik yaptıran Shindong yıllardır çizdiği profili değiştirmeyi hedefliyor anlaşılan. Benim fikrimi sorarsanız manderuhe diyorum üyelere.:) Ne haliniz varsa görürün yani. Ben şimdi estetiğe karşıyım desem ne değişecek:))
          Ben biriktirdiğim haberleri verdim. Ve bu dandik yazımı da bitiriyorum.:)) Gelecekteki Suju planım 4ü başlamadan Super Junior Super Show 3 izlemek. Tabi kim bilir ne zaman bulurum tamamını:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder