30 Eylül 2011 Cuma

Fantastik Çift

          Şimdi size çok severek izlediğim bir diziden bahsetmek istiyorum ama hiç içimden yazmak gelmiyor bu aralar. Nasıl toparlarım ne derim gram bilmiyorum. O yüzden sizi kısa olmasına rağmen, sıkıcı sıradan bir yazı bekliyor olacak sanırım.(:


           Dizinin adı Fantasy Couple ama ben diziyi indirirken bilgisayarıma ne akla hizmetse dosya adına Fantastic Couple yazmışım.:) O yüzden bu dizi benim için fantastik çift... :))
          Şimdi fantastik deyince özel güçleri olan hollywood'un 3D'li çizgi filmleri geliyor insanın aklına.:) O yüzden ben fantastik dedim diye sizde öyle birşey var sanmayın sakın. Yine de çiftimiz o karakterlere taş çıkaracak kadar fantastik sayılabilir aslında. :))
          Dizi benim çok sevdiğim Hong kardeşlerin kaleminden çıkma. İlk bölüm çok sıkılacağımı düşündüm izlerken. "Hong'lar bu sefer beceremedi mi acaba?" diye geçirdim içimden. Ama bölüm bölüm izledikçe acayip sevdim diziyi ve sahiplendim adeta. Klasik drama sahnelerinden sıkça bulunsa da içindem " öf ya ben bunu kaç kere daha göreceğim yeter artık" diye hiç düşünmedim. Büyük zevkle izledim hatta.Çok eğlenceli bir yapımdı.
          Jo Anna adında zengin ama kimsesiz ve huysuz bir kadının öyküsü. Her ne kadar evli olsada kocasının kendisinden korktuğu, anlayış nedir bilmeyen, dünyanın kendi çevresinde döndüğünün kanaatinde olan geçimsiz bir kadın. Bir kaza sonucu hafızası kaybeder. Bir kaç kez kavga ettiği Jang Chul Soo da intikam almak için " Sen benim sevgilimdin " diyip evine götürür Anna'yı. Adını bilmediği için de Na Sang Shil (unuttum) ismini verir. Amacı 1 aylığına evdeki üç yiğenine baktırmak ve temizlik işlerini yaptırmaktır. Böylece onun yüzünden kaybettiği paralarını geri almış olacaktır.
          Na Sang Shil isminden bahsetmek istiyorum hemen. Huysuz olan bu kadın Jang Chul Su'ya göre insanlığını, hoşgörüsü unutmuş biridir. Şimdide hafızasını kaybedip geçmişini unuttuğuna göre unuttum ismi tam ona göredir.:) (Aslında güzel tespit benim çok hoşuma gitmişti.:))
           Ben Jo Anna'dan sa tabiki Na Sang Shil'i daha çok sevdim. Üstelik bir insanı yalnızlığın ne hallere sokabileceğini ve aşkın insanda nasıl değişimler meydana getirdiğini bir kezde bu karakterde görmüş oldum.:))
           Park Han Byul hariç diğer 3 başrol oyuncusunu ilk kez izledim. Oyunculuklarını beğendim. Aralarındaki uyumda gayet iyiydi. Senoryada gayet güzeldi.
          Yani ben derim ki izlemediyseniz mutlaka izleyin. Ben çok eğlendim ve çok sevdim diziyi.:))


Adı: 환상의 커플 / hwansang-ui keopeul
Bilinen Adları: Fantasy Couple (Fantazi Çift) / Couple of Fantasy
(Fantazi Çift) / Couple or Trouble (MBC Global Media)
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Tarihleri: 14.10.2006 – 3.12.2006
Yayınlandığı Günler: Cumartesi - Pazar 21:40



Oyuncular:
  • Han Ye Seul / Jo Anna - Na Sang Shil

  • Oh Ji Ho / Jang Chul Soo

  • Kim Sung Min / Park Billy

  • Park Han Byul / Oh Yoo Kyung


OST:
01 Giriş
02 Want U! - Ji Young Sun 지영선
03 괜히 나만 미워해 -베니 (Veny)
04 Neden, Gün 왜, 날 - Ji Young Sun 지영선
05 Sadece Biz - M.Family
06 Mutlu Yıldızım (Drama Ver.) - Geon Hwi 건휘 (Feat. As One)
07 Bunun gibi Aşk 그런게 사랑 - Shin Ji Ah신지아
08 Hafıza (Hatırla) 기억(Drama Ver.) –
Geon Hwi 건휘
09 Lei E' Bella
10 Eski Hatıralar 오래된 기억
11 Nefret Etmiyorum 1
12 Nefret Etmiyorum 2

4 yorum:

  1. Eline sağlık, maşallah bu isteksiz halinse yine güzel yazıyorsun merak etme, hiç de sıkıcı değildi :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten mi? :)
    Bunu duyduğuma (yani okuduğuma:)) çok sevindim. Yazmaya pek hevesli olduğum zamanlarda bile çok sıkıcı yazıyormuşum gibi geliyor bir an.:))
    Çok teşekkür ederim bu güzel teşvik dolu yorum için:))

    YanıtlaSil
  3. Güzel yazı canım :) Bu konuya çok yakın bir Amerikan filmi izlemiştim. Eğlenceli bir filmdi. Ama Kore oyuncuları ve dizi sektörü öyle güçlü ki eminim o filmden daha eğlenceli bir yapım çıkartmışlardır ortaya. Sen tavsiye ediyorsan "mutlaka izlenecekler" listesine ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Filmini bende duymuştum canım ama izlemedim o yüzden bir kıyaslama yapamıyorum. Umarım diziyi daha çok beğenirsin.:))

    YanıtlaSil