23 Ağustos 2011 Salı

Why Did You Come To My House



          Çok kenarda köşede kalmış, bir çok kişinin hala izleme listesinde bir yerlerde duran ama buna rağmen bir çok kişinin de severek izlediği bir dizi.
          Bana gelirsek; bu dizi ile kendi rekorumu kırdım ben. 16 bölümlük bir diziyi 3 günde bitirmişliğim vardı ama 20 bölümlük bu diziyi 2 günde yedim adeta. Çok güzel olduğundan yada çok önemsemediğimden değil. Çok boş vaktim vardı galiba.:)) Ama siz sakın o hataya düşmeyin. En iyisi sindire sindire izlemek. Çünkü dizi tekrar izleme isteği hissediyorum.:))
          Çok komik olduğunu düşündüğüm ve o şekilde bilgilendirildiğim için izlemek istedim. Gerçekten eğlenceli bir diziydi. Her ne kadar sonlara doğru romantik komedi yerine drama bırak için çok çaba sarfettiyse de çok da abartılmamıştı.
         Herşey para için başlasa da araya tahmin edildiği gibi aşkta girdi. Dizinin alanı olan aileyi çok sevdim ben. Gerçekten tam bir aile gibi oldular damat sayesinde. Onlara bir damat lazımmış yani resmen. Gerçi çocukcağıza daha çok bir hizmetçi muamelesi yapmış olsalar da yeri geldi damat yerine saydılar tabi. Aslında sayana değil saydırana bakmak lazım.:)
          Dizinin başrolü Kim Ji Hoon, damatı pek beğendim sevdim ben. Kendisinin bir 2010 dizisi varmış. Şöyle bir afişlere göz atayım dedim ki... Amanın... Hayal kırıklığına uğradım resmen. Ne kadar tuhaf çıkmış resimlerde, hiç benzemiyordu burada ki haline. Ama yinede izlemeden birşey diyemem.:))
          Ben anlaşmalı evliliklerin olduğu yada çiftlerin aynı evde kalmak zorunda kaldıkları dizileri pek severim. Gerçekten eğlenceli oluyor. İşte bu da onlardan biriydi. Sürekli birbirine zıt düşen ikilinin ev kavgaları çok eğlenceliydi.
          Dizinin benim için bir de bonusu vardı. Im Ho Ssi... Dae Jang Geum ile kendisi ve oyunculuğunu çok sevdiğim oyuncuyu burada izlemek beni çok mutlu etti.
          Dizi son bölümlere kadar gayet iyiydi. Ama son bölümler Jang Bok Hee'nin saçmalaması, tabir-i caize Jo Gi Dong sakız gibi yapışması, sürekli sorun çıkarması sinirimi bozdu. Bir değil kaç kere yapıştı hemde. Bana ögg getirdi kız. O yüzden diyebilirim ki diziye 20 bölüm birazcık fazla gelmiş olabilir.
          Ama özetle güzel ve izlenilebilir bir diziydi bence. En azından benim sevdiğim tarzdaydı.:))




Adı: 우리집에 왜 왔니 / ulijib-e wae wassni (Evimde Ne Yapıyorsun?)
Bilinen Adları: Why Did You Come To My House? (Evime Neden Geldin?) /
What Are You Doing in My Place? (Benim Yerimde Ne Yapıyorsun?) /
Our Home (Bizim Ev) / Wanted: Son in Law (Arıyor: Damat)
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 28.03.2008 - 30.05.2008
Yayınlandığı Günler: Cuma 20:55 (2 Bölüm)

Oyuncular:

  • Kim Ji Hoon / Jo Gi Dong

  • Lee So Yeon / Han Mi Soo

  • Kim Seung Soo / Lee Kang Jae


  • Oh Yoon Ah / Jang Bok Hee


Soundtrack:
01 . Yeniden Başla 다시 시작해 - Kim Hyung Joong 김형중
02 . Seni Seviyorum Bu yüzden Dağılmak üzereyim 사랑한다 그래서 이별한다 –이정 – Lee Jong 이정
03 . Karşı 반대말 – Yumi 유미
04 . Hoşçakal –Misty
05 . Aşkı Bekleyin 사랑아 기다려 –SJ
06 . Yeniden Başla 다시 시작해 (Rock Version) – Kim Hyung Joong김형중
07 . Siz ve ikimiz 그대와 우리 둘이 –SJ
08 . Çizim Defteri 스케치북 –Eva
09 . 그냥 이대로 – Lee Won Suk 이원석
10 . Woo La La – Lee Won Suk이원석
11 . Aşk, bu yanlızlık 사랑 그 쓸쓸함
12 . Adagio
13 . Son Kez
14 . Abolition
15 . Güneşe Doğru 햇빛 속으로
16 . Sempati
17 . Like A Dream (Nightmare)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder