10 Ağustos 2011 Çarşamba

Nuguseyo?

          Bir çok dizide, bir çok şarkıda sıkça rastlarsınız bu soruya: "Nuguseyo?"
Anlamını "kimsiniz?" demektir. Böyle bir de dizi yapmışlar işte.Şimdi ondan bahsedeceğim bende.

          Bir kaç ay önce 49 Days diye bir dizi izledim ki izlemeyen kalmasın kesinlikle çok mükemmel bir diziydi. Adından anlaşılacağı üzere 49 günlük bir hikayeyi anlatıyordu. Karşıma bir 49 gün öyküsü daha çıktı Nuguseyo ile. En az 49 gün kadar beğendiğim ama elbette onun yanında sönük kalan bir dizi de olsa gönlüme taht kuran bir dizi oldu.
          Son zamanlarda başrol oyuncuları yakıştırmadığım uyumsuz diziler izlemişken, Who Are You uyumlu oyuncuları ile ilacım oldu adeta. Yeni oyuncu tanıyıp izlemek de ayrı zevk canım.:))
          Yoon Kye Sang gibi bir oyuncuyu görüp görüp "aman ben bunu tanımıyorum" diyip taaa Türkiyelere gelen birini esgeçtiğime inanamıyorum. Utanıyorum kendimden ne yalan söyliyim.
Evet bilmeyenler için tekrar edeyim de sizde benim gibi utanmayın sonra. Yoon Kye Sang 2009da  Türkiye'ye gelmişte resimler geçmiş. Üstelik bunlardan birde kitap yapmayı düşünmüş bilmiyorum yaptı mı ama resimlerini gördüm. Hatta videoları ile bile karşılaştım ama izlemedim akılsızlık edip. Profesyonel bir fotoğrafçıdan 6 ay boyunca ders almış üstelik oyuncu başarılı bir iş çıkabilmek adına. Ahh keşke daha önce haberim olaydı koşardım çalıştığı yerlere :))
          Bu kadar cümleden sonra gayet tabi anlamışsınızdır ki kendilerini dizide pek bir sevdim. Oyunculuğunu pek bir beğendim. Birbirine zıt karakteri canlandırmayı başarması takdirimi kazandı elbette. Ruhsal geçişler oldukça iyidi. Hatta çok komikti.
          Başrol bayan oyuncumuz Go Ah Ra'yı da küçük yaşına rağmen gerçekten sevdim. Kendisi benden bir yaş büyük olsada onun yaşında olanları ufaktan kıl kaparım. Onlardan ne eksiğim var kompleksi ama bu kızda kesinlikle öyle bir duygu hissetmedim. Gelecek yapımlarda ne hissederim bilmiyorum. Reklamlarına az uyuz oldum ama.:))
          Yoon Kye Sang ile Go Ah Ra'nın aralarından 12 yaş olmasına rağmen kesinlikle rahatsız edici değildi. Bunun bir sebebi de dizide Yoon Kye Sang'ın yaşından küçük göstermesi olarak düşünüyorum.:))
          Kang Nam Gil'i çok izledim. Seviyorum kendisini oyuncu olarak. Az daha az fevri olaydı daha iyi olurdu sadece karakteri.:) Çok işler açtı Cha Seung Hyo'nun başına.
          İki yüzlü galeri müdürü:@ Yaptıları yanlarına kaldı yazıklar olsun ona. Birde gelmiş kıza seni koruyacağım demiyor mu çak ağzına iki tane. Yaşayan baban için bile öldü dedin iki yüzlü icaşık... [ :) ]
          Coffee Prince ile tanıdığımız merhum Lee Un yani Park Sang Min onu görünce aklıma getirmemeye çalıştım öldüğünü ama yine de içim burkuldu onu gördükçe:( Allah rahmet eylesin, günahlarını affeylesin inşallah.
          Dizinin hiç aklımda çıkmayacak en beğendiğim sahnelerinden biri yemek sahnesiydi. Sırf kızın babasına inat kızın elini tutması, öpmek için kaldırması, sonra masumluğuna dayanmayıp bırakmasına çok güzeldi.
          Özetle çok güzel bir diziydi. Uzun zamandır beklediğim diziydi. Hemde öyle 3 günde yemedim başını. Allah izin vermedi :) 6 günde izledim diziyi. Özlediğim, ilk dramalarımda hissettiğim sıcaklığı verdi bana.
İçimi heyecanlandıran kıpır kıpır ettiren, çok yakıştırdığım güzel bir çift, güzel bir kız, yakışıklı ve sempatik dahası çok iyi oyunculuk sergileyen bir oğlan, kendimi tutmayıp güldüğüm, ağladığım, eğlendiğim sıcacık bir diziydi. Yine böyle sevebileceğim bir dizi için ne kadar bekleyeceğim çok merak ediyorum.:)
(Yine berbat bir yazı oldu ama oldu bir kere napalım:) İdare ediverin lütfen:))



Adı: 누구세요 / Nuguseyo? (Kimsiniz?)
Bilinen Adları: Who Are You?, Who Is It?
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 17
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Tarihleri: 05.03.2008 - 01.05.2008
Yayınlandığı Günler: Çarşamba & Perşembe 21:55


Oyuncular:

  • Yoon Kye Sang / Cha Seung Hyo

  • Go Ah Ra / Son Young In

  • Kang Nam Gil / Son Il Gun

  • Jin Yi Han / Shim Jae Ha

  • Park Ji Young / Kim Young Ae
 

Soundtrack:
01.Kimsiniz? - Kim Sang Heon
02.Bulutun Rüzgarı (feat. Han Jip) - Witches
03.Sadece bir kez sevgilim - Lee Seung Hwan
04.Kimsiniz? - Winterplay
05.Lullaby(ninni) - Kim Sang Heon
06.Ağlayan Kim, sen misin - Woo Min Jin
07.Hatırlayacaksın - Loveholic
08.Mucize sevgi - Lee Seung Hwan
09.Üzgünüm - Kim Sang Heon
10.Özlemler - Corn photo studio
11.Neşeyi kucaklamak - Han Jip
12.Miracle-like love (piano ver.) - Lee Seung Hwan
13.Teşekkürler - Kim Sang Heon

2 yorum:

  1. yoon kye sang zaten favori oyuncum şu anda the full sun da da müthiş bir performans sergiledi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum ve çok başarılı buluyorum kendisi...

      Sil