19 Ağustos 2011 Cuma

Kimi Ni Todoke: From Me To You


Orijinal adı: 君に届け / Kimi ni Todoke
Bilinen Adı: From Me to You (Benden Sana)
Yönetmen: Naoto Kumazawa
Yazar: Karuho Shiina (manga), Rika Nezu, Naoto Kumazawa
Süre: 128 dakika
Vizyon Tarihi: 25 Eylül 2010

Oyuncular:




















          Animesini izledikten sonra filmi izlemezsem kesin çatlardım. İzledim ve yorumlarımı paylaşmak istiyorum sizlerle.
          Animesi kadar iyi değil ne yazık ki. Herşeyden önce bildiğiniz bir hikaye. Üstelik animedeki herşeyi işlemek istediklerinden dolayı sıkış tepiş olmuş. Bu durum karakterin baskınlığını engellemiş. Görünüş olarak animedeki karakterlere benzeselerde Kurumizawa hariç onlar kadar baskın karakter olamamışlar ne yazık ki. Bir tek Sawako'yu beğendim. Animeye en yakın oydu. Bakışı dönüşü gerçekten iyi iş çıkarmış kız, tebrik etmek istiyorum.
          Animesi kadar sıcak ve komik gelmedi ne yazık ki. Ama çok da kötü deyip kötülemek istemiyorum. Çok bölük börçük yapmışlar yanlızca. Daha güzel senoryalaştırabilirlerdi. En beğendiğim yerler eksik kalmış.
Final açısından animenin ilk sezonundan farklı olsa da güzel bir film finaliydi.
          Filmi izlerken bizim Kore canlar yapsa bu filmi kimler oynar diye düşündüm. Ve Kuronuma Shin Mina'yı, Kurumizawa ise bana Yoon Eun Hye'yi hatırlattı. Oyuncular benziyor yani demek istediğim.:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder