9 Temmuz 2011 Cumartesi

49 Gün

(Not: Dizi ile ilgili Spoiler bulunacak. 49 Günü henüz izlemediyseniz kesinlikle okumayınız... Yoksa güzelim diziye yazık olur:) )
          Nereden başlasam söze bilemiyorum. Diziyi izleyeli 14 gün geçti. Ama resimleri gördükçe hala kalbim sıkışıyor sanki. Son zamanlarda favori dizim olmayacak diye düşünürken buldum bir tane diye sevineyim mi? Mutlu mesut izle izle, bozuk psikplojim düzelsin diye eğlenceli dizi ara ama sonra... Hayır haksızlık bu kandırdılar beni...:(:(
          SBS bence fantastik dizilere takmış. Aman iyi ki takmış. Güzel oluyor diziler. Secret Garden tarzı bir dizi olduğunu düşündüğümden eğlenebileceğim kanaatini getirdim ve hemen izleme ihtiyacı hissettim diziyi. Üstelik tanıdık oyuncular vardı. Üstelik çok beğendiğim ama My Fair Lady ile hayal kırıklığı yaşadığım Jung Il Woo dizide... Güzeller güzeli unnim Lee Yo Won da burada...Yani izlemek için bir sürü sebebim vardı.
         Shin Ji Hyun zengin bir ailenin biricik kızıdır. Herşeyin gördüğü gibi olduğunu zanneden, yüzelsel, derinlemesine düşünemeyen basit, herşeyin iyi yanını düşününen Polyana modunda safritik kızdır. Saftirik diyorum çünkü en yakın arkadaşının kendini kandırdığını göremeyecek kadar saftirik...
          İntihar etmek isteyen Song Yi Kyung yüzünden evlenmesine az bir zaman kala trafik kazası geçirir ve komaya girer. Tam o sırada ortaya bir ruh bekçisi çıkar ve ona yanlışlıkla öldüğü için hayata geri dönebilsin diye 49 gün verir. Anladığım kadarıyla bu budist dinine ait bir hikaye... Neyse bizi o boyut ilgilendirmiyor işte herşey bu noktada başlar. Yanlışla ölmesine sebep olan Yi Kyung'un bedenini kullanarak kendini gerçekten seven 3 kişinin göz yaşına almak için aramalara başlar Ji Hyun...
          Diziyi izlerken eminim herkesin aklından geçmiştir "Acaba aynı durumda ben olsam 3 göz yaşını bulabilir miyim?" diye... Bende düşündüm ama bana kalsa bulmak zor canım. Çok fazla koşulu var :)) Yani ben bulamam.... Siz ne düşünüyorsunuz? :)

          İlk iki bölüm o kadar karışıktı ki kim neymiş, kimmiş, ne olmuş tam anlamıyla çözümseyemedim. Sonra yavaş yavaş herşey meydana çıktı. İşleyiş oldukça iyiydi yani.
          Güzeller güzeli Lee Yo Won unnim burada pek güzel canım:) Ancak hikayede Ji Hyun'un ruhu içine giriyor diye sanki o oynamıyormuş gibi hissettim başlarda. Çok kaptırmışım kendimi yine diziye.:) Song Yi Kyung karakteri dizinin baş karakteri değil zaten ama onunda bir hikayesi vardı.
          Shin Ji Hyun'un hikayesi ana plan olsada beni ilgilendiren asıl hikaye Song Yi Kyung unkiydi. En çok onun hikayesi beğendim ve ben 8. bölüm Song Yi Kyung ile ruh bekçisinin arasında birşey olduğunu anlamıştım heheh.:) Nasıl mı ?... İşte bu bakışla...

          Bu sahnede ruh bekçimiz; o kadar özlem dolu bir bakış attı ki, aralarındaki hikayenin ne olduğunu bilmesemde yüreğim sızladı. Tüm dizi bu ikisine ne olacak diye merakla bekledim zaten. Benim için Ji Hyun'un aşkı, aile sorunları ikinci planda kaldı. Hatta baya da umutluydum. Eğer Ji hyun göz yaşı bulamayıp hayata dönemese bile bu ikisi kavuşcaktı bana göre... Ama ne oldu 18 bölüm umut ve mutlulukla izlediğim bu dizi son iki bölüm beni darmaduman etti. 19. bölüm bir başladım ağlamaya te bu uyuz bekçi yüzünden sonra susmak bilmedim, tüm gece ağladım dizi bittikten sonra bile... Hatta sabah kalktım dizinin müziklerini duyunca gözlerim doldu. İşte bunlar yüzünden tüm gün komedi programları izledim de bana mısın demedi yani... :))
         Neyse size tüm özel hayatımıda döktükten sonra(!) benim için dizinin en önemli noktalarından biri olan Ruh bekçisinden bahsedelim. Jung Il Woo işte aradığım Jung Il Woo'ydu. My Fair Lady'de yaşadığım hayal kırıklığı tamamiyle geçti. Bundan sonra Jung'un peşindeyim kesinlikle...
         Çok sempatik, sevimli, korkutucu, havalı, yakışıklı, kendini beğenmiş, ama aynı zamanda yardım sever, ama üstlerinden dolayı korkak, kısacası her türlü ruh hali vardı kendisinin. Buyrun bunlarda bir kaç kanıt;

 
 

          Aynı zamanda bizim bekçinin birde filozoflu vardı ufaktan. Çok güzel konuştuğu sahneler ve replikleri vardı. İşte onlardan biri...
          -  İnsan kalbi değişkenliği ile ünlüdür. Hep aynı duyguda sabit kalmaz. Sevdiğinde, nefret ettiğinde, sakin olduğunda, birine üzüldüğünde yada birine minnettar olduğunda, birini suçladığında, birini anladığında... dın dın...
          Sadece bu mu ? Bu benim en beğendiğim sadece. Daha neleri var ah... Size saatlerce sayfalarca Jung Il Woo, rolü ve rölündeki hikayesi hakkında şeyler anlatabilirim ama susuyorum ve diğer karakterlere geçiriyorum...:)
         3 Baba 1 Anne dizisi ile tanıdığım Jo Hyun Jae burada da oradaki rölünden pek farklı değil. Tek farkı para göz olmaması. Ama ne yalan söyliyim ben onu o dizide beğenmiştim. Zaten buradaki saç stili beni kıl etti. Hiç yakışmamış. Ji Hyun'un durumunu ilk o çözdü ama herşeyden de en son onun haberi oldu onun dışında canım. İnsan diğer olaylarada biraz uyanık olur aaaa.:))
          Hemen bu noktada güzel dizimizin bir açığını vurmak istiyorum gün yüzüne... Han Kang'ın saçları, lise öğrencilik dönemlerinde ki bundan 5 sene öncesini ifade ediyor dizide nasıl bir lise öğrencisinin saçı hep aynı model olabilir. O saç modeli ile o Han Kang'ı nasıl aldılar okula... Hadi diyelim aldılar yahu beş sene önce nasıl 2011 model saç kesebilen kuaför bulabiliyor bu çocuk. Uzay kuaförüne gitti herhalde...:)
Ya ruh bekçisine ne demeli o boyalı saçla nasıl almışlar onu liseye yahu... Bizim burda kızlara izin vermezler de orada erkeklere nasıl izin veriyorlar...
Bunların tek sorumlusu yönetmen. Biraz daha dikkatli olması gerekirdi bence...
          Diziye olan kinimide kusttuğuma göre gelelim Ji Hyun'a öldü kız yahu yazık. İçim sızladı inanın Song Yi Kyung'a sarıldığında...Her ne kadar onun hikayesi anlatılsada ondan çok Lee Yo Won unniyi izlediğimiz için çok mutluyum. Kızda bir sahtelik var yüzünde bilmiyorum kendisi estetik harikası mıdır ama fazla barbie bebek yüzü...
          Ji Hyun'un en yakın kalleş arkadaşı ile nişanlısından bahsetmesek mi acaba? Peh ne kinmiş onların ki de behh... Kız yaşarken yapmadıklar kalmadı kıza da öldükten sonra oturup ağladılar. Neymiş insan kalbi değişirmiş. Bekçimizden öğrendik.
          Özetle dizi oldukça dramatikti aslında ama güzel harmanlandığı için daha umutlu hissetirdi. Zaten Lee Yo Won romantik komedi yapsa şaşarım. Hala dizinin etkisinden kurtulmuş değilim. Daha doğrusu Song Yi Kyung ile Song Yi Soo'nun etkisinden kurtulmuş değilim. Hatta bu yazı pek içime sinmedi birde onların hikayesi anlatan yazı yazsam acaba :))


Adı: 49일 / 49 Il (49 Gün)
Bilinen Ad: 49 Days
Tür: Fantastik, romantik
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 16.03.2011 – 19.05.2011
Yayınlandığı Günler: Çarşamba ve Perşembe 21:55

Oyuncular:

  • Lee Yo Won / Song Yi Kyung

  • Nam Gyu Ri / Shin Ji Hyun

  • Jo Hyun Jae / Han Kang


  • Jung Il Woo / Scheduler (Ruh Bekçisi) - Song Yi Soo

  • Bae Soo Bin / Kang Min Ho

  • Seo Ji Hye / Shin In Jung



Soundtrack:
49 Days OST (Premium Package) 2CDs

CD1
01. Hiçbirşey Yoktu - Jung Yeob (정엽) [Brown Eyed Soul 브라운 아이드 소울]
02. Gitmene İzin Veremem - Seo Young Eun 서영은
03. Tek bir gün yaşamak - Jo Hyun Jae 조현재
04. Her zaman - Park Bo Ram박보람
05. Bir adım var ama - Jung Yeob 정엽 [Brown Eyed Soul 브라운 아이드 소울]
06. Gözyaşlarım - Shin Jae 신재
07. Gergin - 팀(Tim)
08. Feneste Che Luciv (불꺼진 창) - Oh Hyun Ran 오현란
09. Üç Gözyaşı - Jae Hee 재희
10. Korkuluk - Jung Il Woo 정일우
11. Yanlızca bir duygu - 나비(Navi) [알앤비]
12. Öyle Mi - Jung Kyu 정규
13. Ne olursa olsun - 리뉴(Re-New)
14. Duygularımdan biriydi - J-심포니

CD2
01. 49 Gün - (Title Prelude) - Song Jin Suk 송진석
02. Gitmene İzin Veremem (Piyano ver.) Seo Young Eun서영은
03. Gözyaşı Kolyesi
04. Hiçbirşey Yoktu (Piyano ver.) Jung Yeob (정엽) [Brown Eyed Soul 브라운 아이드 소울]
05. Tek bir gün yaşamak  (Piyano ver.) Joo Hyun Jae 조현재
06. Soul Kontrol - Kim Dong Hyuk 김동혁
07. Her zaman (Gitar ver.) Park Bo Ram 박보람
08. Sessiz Pişmanlıklar - Song Jin Suk 송진석
09. Gözyaşlarım (하림 Harmonika ver.) Shin Jae 신재
10. Tatlı Gün (Gitar ver.)
11. Üç Gözyaşı (Gitar ver.) - Jae Hee 재희
12. Gergin (하림 Harmonika ver.) 팀(Tim)
13. Korkuluk (Gitar ver.) -  Jung Il Woo정일우
14. Şeyanın Gözyaşları
15. Öyle Mi (Piyano ver.) 정규
16. Hiçbirşey Yoktu (Gitar ver.) Jung Yeob (정엽) [Brown Eyed Soul 브라운 아이드 소울]
17. Hayat Çemberi - Kim Dong Hyuk 김동혁

45 yorum:

  1. Müthiş bi diziydi 18. bölüme kadar çok eğlenceliydi ama son iki bölüm ağlamaktan gözlerim şişti :( Ben Shin Ji Hyun'dan çok Song Yi Kyung ve Song Yi Soo'yla ilgilendim,son bölüme kadar umutluydum ama... Bari Yi Kyung ile Hang Kang birlikte olaydı yaaaaa :(

    YanıtlaSil
  2. Aynen bende son ana kadar umutluydum Song Yi Soo hee şaka yaptım falan der belki diye aptalca bir umuda bile tutundum ama nafile. :))
    Han Kang ile Yi Kyung'un kendi aşklarına sadık kalmaları bence daha iyi oldu.
    Ben öyle birşey olmasın diye çok dua etmiştim hatta:D

    YanıtlaSil
  3. Depresyondayım,bu Koreliler beni hasta ettiler.Şikayetçiyim efendim :D

    YanıtlaSil
  4. Beni de ediyorlar ara sıra:D (hem iyi hem kötü anlamda üstelik:D) Yine onları izlemeyi çok seviyorumm:))

    YanıtlaSil
  5. Hem hasta ediyorlar,hem de bağımlı.Bir kere başlayan bi daha bırakamıyor canım :D (mesela ben :))

    YanıtlaSil
  6. aynen kesinlikle doğru bir tespit:))
    mesela bende:D

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir dizi ama çok acıdım ruh bekcisine evlenme teklifi edemeden ölmüş

    YanıtlaSil
  8. Onun hikayesi diziyi gözümde daha da büyütüyor zaten:))

    YanıtlaSil
  9. İzlediğim kore dizilerinden ennnn güzeliydi. Her bölümünü heyecanla izledim bıkmadan, sıkılmadan . Muhteşem bi diziydi . Bu diziyle senin sayende buluştum teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  10. Yardımım olmasına sevindim. Çok iyi bir yapım gerçekten 49 Gün:))

    YanıtlaSil
  11. MUTLAKA İZLİCEM ......dddddddddddddddd

    YanıtlaSil
  12. kaç bölüm birde dizideki notu anlamadım notu açıklarmısınız???

    YanıtlaSil
  13. Kaç bölüm olduğu yazının sonunya yazıyor aslında. Yine de ben söyleyeyim, 20 bölüm.:)

    (Not: Dizi ile ilgili Spoiler bulunacak. 49 Günü henüz izlemediyseniz kesinlikle okumayınız... Yoksa güzelim diziye yazık olur:) )
    Hangi kısmını anlayamadınız? Dizinin içeri hakkında bilgi verdiğimi belirmek için yazılmış bir nottur.

    YanıtlaSil
  14. bende senin önerilerinden dizilere bakıyorum.. kuzene söylüyorum.. sağolsun indiriyor.. altyazıya alıştım kore dizisi sayesinde.. bu diziye hayran kaldımm.. çook güzel baglantı kurmuşlar.. bende diziyi izlerken üç gözyaşı bulabilir miydim diye düşünüp durdum:))

    YanıtlaSil
  15. Önerilerim işe yarıyorsa çok mutlu oluyorum. Teşekkür ederim. :)
    İzlediğim en iyi dizilerden biri 49 Days...:)

    YanıtlaSil
  16. izleyemiyorum ne yeppudada indirmek gerek diziport ezgi dizi asya dizi hiçbirinnde açılmıyor ki nereden izlicem

    YanıtlaSil
  17. Şuan online izlemede sorunlar var bazı dizilerde. 49 Days onlardan biri midir, bilmiyorum ama en kolay yol indirip izlemek...

    YanıtlaSil
  18. harika 1. yoruma katılıyorum bn deli gibi ağladim ve kıza ck uzuldm

    YanıtlaSil
  19. ben en cok ruh bekcisini sevdim kızın telefon zilleride cok komikti '' shin in jung arıyor!ın jung arıyor. sana shin in jung arıyor dedim!'' sinirli konusması falan bitirdi beni

    YanıtlaSil
  20. Benimde çok hoşuma gitmişti o ziller.:)) Ruh bekçisi sevilmez mi? Sevmeyen yoktur bence.:))

    YanıtlaSil
  21. Ruh bekçisiyle kızın aralarında bir şeyle roluyor mu ? Çook merak ettim ..:))

    YanıtlaSil
  22. Hangi kızın? Ruh bekçisinin kalbide ruhu da başka bir aşka ait...:))

    YanıtlaSil
  23. Sonh Yi anlamaında dedim ...:)

    YanıtlaSil
  24. Ve birde kçıncı bölümde ilk göz yaşını alıyor ve kimden alıyor ?

    YanıtlaSil
  25. Ben diziyi izleyeli çok oldu. Hiç bir fikrim yok kaçıncı bölüm olduğu konusunda. Tabiki onu en çok seven insandan alıyor göz yaşını. Adıı sürprizz:))

    YanıtlaSil
  26. Çok ağlamıştım ben bu dizide daha ilk bölümde Song Yi Kyung ile Shin Ji Hyung arasında ruh bekçisi bir bağ olduğunu söylediğinde "şey" olduklarını düşündüm ama sonra kaza kız yüzünden oldu belki odur diye fikrimi değiştirdim ama son bölümde teorim doğru çıktı :( gerçekten de haksızlık oldu kıza ama bir gün sevgili oldular ya o yetti bana :) aynı şey ruh bekçisi ile Song Yi Kyung içinde geçerli tek gece de olsa yan yana yattılar yanlış anlaşılmayı çözdü :(

    YanıtlaSil
  27. Her zaman söylerim izlediğim en iyi dramalardan biri. Tek günlük mutluluk diziyi mutlu son yapmaya yetmedi. Hala içim acır düşününce ayrılık sahnelerini.:))

    YanıtlaSil
  28. Ah ah nasıl bişidi bu dizi bir esti yerlebir etti beni :( Bu gece bitirdim diziyi ve son 3 bölümü peşpeşe izlemezdim çok agır geldi. İnsan 3 saat boyunca kesintisiz aglarmıya halada aglamak istiyorum.Babamı sahura kaldırdıgımda gözlerimi görünce şok oldu(ne oldu bu kıza diye) deprosyana falan girdimi düşüncek :)Neyse ne kadar etkilendimi anlatsam bitiremem. Bence insana birşeyler ögreten , en azından bazı şeyleri düşünmemizi saglayan bir diziydi. Bu nedenle çok begendim ve her nekadar çok aglasamda eglenerek izledim :)

    YanıtlaSil
  29. Duygularını çok iyi anlıyorum Zeynep. Bizzat bende aynılarını tecrübe etmiştim.:) İzleyen herkes aşağı yukarı aynı şeyleri yaşamıştır diye düşünüyorum, kalbi varsa en azında.:))
    Çok kaliteli bir yapım. Üstüne dizi tanımam.:))

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar Shin Ji Hyun ailesinin yıl dönümü için çaldığı hüzünlü parçanın adını biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  31. Queen İn Hyun's Man,Secret Garden,49 Days gibi diziler ayarında öneride bulunabileceğiniz diziler varmı?

    YanıtlaSil
  32. eveeeeeet bitirdim ve bitirir bitirmez buraya geldim ancak yorum yazamadım çünkü gece yarısı olmuştu ve benim sonraki gün (yani bugün) sabah erkenden dersanem vardı ben de dersaneden sonra yazarım dedim ve bıraktım, lakin dün geceki yorum yazma hevesim geçmiş bulunmakta malesef :( hala bişeyler yazmak istiyorum ama dünkü kadar yoğun değil duygularım :/ yine de bi yerden başlarsam devamı geleceğine eminim o yüzden başlıyorum dizideki en sevdiğim şey olan telefon zillerinden! :D "dur bakalım dur bakalım dur orda ben elçi değilim ruh bekçisiyim açmicam telefonu kapasana...." :D ji hyun arma yapsın ya da birileri onu arasın diye bekledim bütün dizi :D "han kang arıyor aramasını beklediğin han kang arıyor", "kang min ho arıyor. yaa kang min ho arıyor diyorum sanaa!.." :D allahım nasıl sempatik bi ruh bekçisiydi o öyle! :Dadamın başka dizisi filmi var mı bilmiyorum ama varsa da izlemeye korkuyorum diğer dizilerinde bu kadar sempatik ve karizmatik gelmez diye :D :D
    ya ji hyun? :) sen onu yapmacık bulmuşsun galiba ama bence kızda tam ruh tipi vardı :D :D yüzü bembeyaz felan.. :D ayrıca bana sevimli de geldi :) lee yo won'u da ilk defa burda gördüm ama çok sevdim kendisini, bazen gerçekten bedenini başka birine veriyor da çekime öyle geliyor sandım :D :D
    ben biraz saf biriyim, her zaman kötülere dahi üzülürüm :D ki bu dizide de öyle oldu hem de normalde olduğundan daha çok :) bi an dedimki aman ya şirket batsın kang min ho'ya da yazık ama tabi sadece bi an için :) son iki bölüm zaten ağlamayla geçti ful :D annem geliyodu odaya "niye ağlıyosun?" cevabım "anne kız ölcek :'(" gidiyodu beş dakika sonra tekrar geliyodu "neye gülüyon sen bakiim?" "anne diziye ya... kız uyandı da, onun mutluluğu içindeyim :D" 5 dk sonra tekrar geldi ben yine ağlıyorum, en sonunda allahım sen bana sabır ver dedi çekti gitti :D :D

    bu diziye başlarken konusunun ne olduğu hakkında en ufak bi fikrim yoktu, fantastik olabileceği aklımın ucundan bile geçmezdi ve başı çok sıkıcı gelmişti, ji hyunla kang min ho'nun nişanlandığı yerler felan :) sonra sen çok güzel izle deyince devam ettim ve iyiki de devam etmişim çok iyi bi diziydi :) asansör sahneleri biraz samanyolu dizilerini andırsa da... :D

    ya bi de arada gerçekten müslümanlar sandım, "herşeyin bi sebebi vardır", "bu sen doğduğunda yaşaman için verilmiş süre"... :D

    herşeye rağmen çok güzel bir diziydi bana kore dizilerine bağımlı olma yolunda kocaman bir adım daha attırdı, yapanın yazanın yönetenin emeğine sağlık :) bu yazıyı yazan senin de ellerine sağlık :)

    (senin sayfanın da bağımlısı olmak üzere olan anonimden bir uuupuuuzuuunn bi yorum daha :) [eğer yorum seni sıktıysa çook özür dilerim :( ] bi google hesabı açıcam bundan sonra anonim olmamak için ama üşeniyorum :D neyse ben en iyisi gidip bi kore dizisine daha başlıyım :D önereceğin var mı hiç? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek din İslam olunca doğrular hep aynı ama insanlar yanlış tarafa dönüyor, benim fikrimce.:)
      Benim çok sevdiğim ve çok başarılı buldum, bir numaram dediğim, kalitesine güvendiğim, izlemeyen herkese tavsiye ettiğim bir dizi. Senin de beğenmene çok sevindim.:) Bende çok sevmiştim o telefon zillerini. :)

      Upuzun yorumun için çok teşekkür ederim, okurken eğlendim, diziyi hatırladım.:) Bende ne ağlamıştım o son iki bölüm, gözlerimin üstünden tren geçmiş gibi olmuştu adeta.:))

      Anonim olmaktan vazgeç hemen,üşenme hiç.:) google hesabı açmak zor gelirse yorum yazarken anonim değil de Adı/URL seçeneğinden bir nick edinebilirsin.:))

      Sil
    2. şimdi anladım o adı/URL seçeneğinin ne işe yaradığını :D ya aslında benim bi google hesabım varda şifresi e-maili felan hepsini unuttum onu hatırlamaya üşeniyorum :D

      dün bi dizi daha bitirdim, sen izledin mi bilmiyorum ama "flower boy next door" aslında benim çok hoşuma gitti, senin de dizi hakkındaki yorumlarını bekliyorum açıkçası. beğenir misin bilmem ama düşüncelerin benim için çok önemli... şu son sıralarda pek yazı yazmamışsın ve anladığım kadarıyla hint filmlerine sarmışsın tekrardan ama flower boy next door'un yazısını beklicem uzunca bi süre :)

      bu arada büyük sır yani kimliğimde sonunda açığa çıktı :D çok mutluyum :D :)

      Sil
    3. Bende çok mutluyum.:) Bir blogger olarak anonim yorumlardan pek hoşlanmıyorum aslında. Kiminle konuştuğumu bilmemek bir garip geliyor. Teşekkür ederim.:)
      Flower Boy Next Door 'un methini çok duydum. İzleyeceğim ama sıra bir türlü gelmiyor ona. İzleceğim inşallah birgün.:)
      Hint filmleri hep benim alışkanlığımdı aslında bloga yeni geldiler sadece.:)) Şu ara yaklaşık 20 tane yarım dizim var, yazmadığımda da bir o kadar daha yapım... :S Neden böyle oldum bilmiyorum, eskiden izler en çok bir ay içinde yazardım. Eski günleri çok özlüyorum.:))

      Sil
    4. bazen insan bıkabiliyor seni anlıyorum açıkçası :) ben de yazı yazmaya meraklı bi insanım ama düzenli olarak blog tutamam hiç bi şekilde, konu ne olursa olsun, ki daha önce denemişliğimde var :) umarım senin bıkkınlığın geçer :D hatta umarım çabucak geçer :) gerçi benim için o kadar sorun değil şimdilik, daha okumadığım bir sürü yazın var, onlar bittikten sonra da kim öle kim kala :D

      ben de bi ara bollywood filmlerini izliyodum, aslında daha çok aamir khan filmlerini ama çok kısa sürdü benim için bollywood macerası.. bakalım kore macerası nereye kadar uzayacak? :) ben çok maymun iştahlı biriyimdir de, çabuk bıkarım herşeyden.. :D :D

      dizileri yarım bırakmaya başladın mı ardı arkası kesilmez bence sen yeni diziye başlamadan o yarım kalan dizileri bitirmeye bak :)

      sen geri güzel yazılarla dönene kadar, kore dizileri izliyor ve yıllar önceki yazılarına yorum yaparken yeni yazılarını da bekliyor olacağım.. :)

      Sil
    5. Bolly filmleri benim çocukluğumdan beri bayıldığım şeyler.:)) Eskiden Bollywood filmlerinden arşiv yapmak en büyük hayalimdi. Çok şükür o hayale kavuştum.:D

      Bende eski yarımlarımı bitirmek istiyorum ama yapamamıyorum. Ne olacak sonu bilmem. Ama dediğin gibi başlamadı arkası kesilmiyor.:)

      Sil
  33. güzel, farklı bir diziydi. ama yeterince heyecanlandırmadı beni. kaç haftada bitirdim saymadım açıkçası. son iki bölümün duygusallığına laf yok ama gerçekten içimi acıttı. öleceğini bilmek, ölü olup sevdiklerinin acılarını seyretmek, gözyaşlarını silememek çok acı çok. son dakika sürprizi de hoşuma gitti.

    güzel bir hikaye olmasına rağmen bazen monoton bir şekilde aynı şeylerin tekrar ettiğini düşündürttü bana, o yüzden dediğim gibi heyecanla bölümleri tüketemedim. aynı şekilde full house dizisinde de aynı şeylerin tekrarlanması beni izleme konusunda ağırlaştırmıştı. bir secret garden, you are beautiful dinamizmi yoktu bence. tabi komedi ve dram dizisinin aynı tempoda olması beklenemez ama ben de böyle düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
  34. Sayende kore hayranlığım artark kendini sürdürüyor izledikçe hayatımda bile değişiklikler oluyor lise öğrencisiyim ayrıca senin hayraninim yaklaşık 8 aydır izliyorum kore dizilerini 15 i geçgin dizi izledim henüz bunu izlemedim ama bu yorumdan sonra başlıyacağım yalniz bir sorunum var dizilerin son 3 4 bölümünü falan izleyemiyorum bu konuda tavsiyelerini bekliyorum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. Özür dilerim yukarıdaki yorumunu yani anonim yorumlarını sevmedeğini görmden yazdım ama hesabım olmadığı için anonim yazıyorum bana liseli diyrek yorum yapabilirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
  36. Yukarıdaki iki yorumun da sahibi bnim yorumunuzu bekliyorum unniciğim ( liseli:))

    YanıtlaSil
  37. of bu ne ya sonu böyle bitmek zorunda mıydı? kim bilir bunun etkisinden ne zaman çıkarım

    YanıtlaSil
  38. ruh bekçisi "türk hayranı"ydı herhalde 5. bölümde seksenlerin türk filmleri diye konuşuyordu. daha sonrada MFÖ konserine geç kaldım diyordu.

    YanıtlaSil
  39. bu dizinin başka bi sezonu gelirmi devam falan çok güzel yapmışlar :D süperdi yeni bitirdim ve baya bi tekrardan izlemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil