17 Haziran 2011 Cuma

Three Dads, One Mom




        I'm Sorry, I Love You'dan sonra alt üst olan psikolojimi düzeltmek için filmler yetmedi. Bende bir komedi dizisi izliyim dedim. İyi ki demişim. Çok eğlenceli bir dizi 3 Baba 1 Anne.
        Cimri, sürekli herşeyin para kısmını düşünen bir borsacı; özgürlüğüne düşkün, yakışıklı ufak çaplı çapkın bir karikatürist; çabuk öfkelenen saf bir polis...Birbirinden oldukça farklı yapılarda olsalar da söz konusu babalık olduğundan her karakterden erkeğin verebilceğin tepkileri veriyorlar. Kabullenme aşmaları değişik belki ama onlarda özetle her baba gibi erkek :)))
       Dizinin komedi kısmı gerçekten çok eğlenceliydi. Aynı eğlence kamera arkasınada yansımış. Bebeğin şekeri Jae Hee'ye vermesi gerekirken Jo Hyun Jae'ye vermesi çok komikti. Hele Jae Hee'nin ifade süper ötesi :))
         Doğum sahnesi ve önceleri oldukça komikti. Sancılı Na Young'un önüne gelen herkesin saçına yapışması anlamsız görünsede beni çok güldürdü.:)
         Babaların tek tek hamilelik eğitimlerine katılışı ve başlarına gelenler, hareketleri çok eğlenceliydi. Dizinin replikleri de eğlenceliydi. Özellikle Soo Hyun karakteri ciddi olmasına rağmen çok komik sözleri vardı. Sıcak taşlarla terapi sahnesinde çok gülmüştüm "ızgıra pastırma değilim ya.... tamam off beni pişir cızbız yap ve pişir" demesine. Çeviren arkadaşın ellerine sağlık...:))
         Soo Hyun demişken dansından da bahsetmeden geçemeyeceğim. Tam rezillikti, gülmekten kendimi alamadım. Ve Soo Hyun'un "gelecek vaad eden geleceği" hahaha insan sevgilisini öyle kaydeder mi yahu telefona :D Sırf cimri herşeyin para kısmını düşünüyordu hep. Ama kesinlikle kötü niyetli değildi.
        Jae Hee'nin mimikler çok güzeldi zaten. Çok severim Jae Hee oppayı. Bu dizi sayesinde bir kez daha sevdim diyebilirim. Askerden döndüğüne göre kendisi yeni projelerde görsek ne iyi olacak artık :))
        Na Hwang Kyung Tae bir polis olmasına rağmen kesinlikle çok saf masumcuk bir karakterdi. Bebek ile suratlarına salata yapıştırdıkları sahneyi çok beğendim. Bebek çok sevimliydi.


       3 Babaya bayıldım da anne de beni iten birşey var. Bilmiyorum kıza kanım pek ısınmadı işte.
       Dizinin benim için şaşırtıcı oyuncusu Joo Sang Wook oldu. Oynadığı karakter bana Bad Love'nin Kang Yong Ki'sini hatırlattı.
       Dizinin en sevdiğim yanı oyuncularından birinin Yoon Sang Hyun olmasıydı. Her ne kadar konuk modunda olsada ben çok sevindim onu tekrar izlediğime. Bir komedi dizisi olmasına rağmen ben yine göz yaşlarıma sahip çıkmadığım bir sahne yakaladım: Sung Min'in cenaze töreni....
      Uzun zamandır dizilerden aldığım derslerden bahsetmiyorum.:) Bu diziden öğrendim ki hayatta sizi muallakta, tereddüte bırakan birşeyler varsa, endişeleriniz varsa şanslı sayılırsınız aslında. Çünkü fark etmeden o muallak size endişenin yanında birde umut getirir. Umut size mutlu anlar yaşatır. Oysa herşey açığa kavuştuğundan (gerçekler acıdır tarafından gidersek tabi ki :) ) endişeniz yanlızca çağresizliğe dönüşecektir. Endişeli olmak çaresiz olmak daha iyi birşeydir. Endişelendiğiniz de korkmayın asıl korku çağresizliktedir.

      Dizi komedi dizisi olarak oldukça başarılı. Her ne kadar her dizi gibi son dakikalara doğru saçmalama moduna geçip mutlu sondan bizi kilometrelerce uzak tutsada sevdiğim bir dizi oldu. Babaları çok sevdim çünkü.
      Gülmek istiyorsanız izlemenizi tavsiye ederim. Ama romantik komedi diye romantizim beklemeyin derim.


Adı: 아빠셋 엄마하나 / Appa Set Omma Hana (Baba 3, Anne 1)
Bilinen Adları: Three Fathers and One Mother, One Mom and Three Dads
Tür: Komedi, Romantik
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: KBS2
Yayın Tarihleri: 02.04.2008 - 22.05.2008
Yayınlandığı Günler: Çarşamba & Perşembe 21:55

Oyuncular:

  • Eugene / Song Na Young

  • Jo Hyun Jae / Han Soo Hyun

  • Jae Hee / Choi Kwang Hee

  • Shin Sung Rok / Na Hwang Kyung Tae

  • Joo Sang Wook / Jung Chan Young


Soundtrack:

01. Bu Sevgidir 그게 사랑이야 - 주 (JOO) - JOO
02. Herşeyimsin - Kim Se Heon 김세헌
03. Birini Seviyorum 사랑해주세요 - Lee Yeong Seon 이경선 (By Heritage)
04. Hissetmek 느낌 - 오상은
05. Crazy! (2008 Ver.) - Oh Sang Eun 오상은
06. Bebek Harikalar Diyarında
07. Tama & Vagabond vs.Kingstonrudieska
08. Canlanma
09. Yolculuk Gecesi
10.  Bebek Yürüteci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder