2 Haziran 2011 Perşembe

My Girlfriend is an Agent



Orijinal adı: 7급 공무원 / 7Keup Kongmuwon ( 7 Dereceli Memurlar )
Bilinen Adı: My Girlfriend is an Agent (Kız Arkadaşım Ajan)
Yönetmen: Shin Tae-Ra
Yazar: Cheon Seong-Il
Süre: 112 dakika
Vizyon Tarihi: 23 Nisan 2009

Oyuncular:
  • Kang Ji Hwan / Lee Jae Joon

  • Kim Ha Neul / Ahn Su Ji




          İzlediğim en eğlenceli filmlerde biriydi. Kang Ji Hwan'ın içinde bulunduğu hangi yapımı beğenmedim ki zaten şuana kadar. Çok başarılı bir yapım olmuş. Ben konusunu okumadan izledim. Ama zaten adından da anlaşılıyor konu. Bu güzel komedi filmini mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum. Gerçekten güldüren bir film. Kang Ji Hwan'ı alışmışım daha karizmatik rollerde görmeye. Burada da karizma tabiki ama aptallıkları beni gülmekten öldürdü. Özellikle kovalamaca sahnesinde seçtiği at......
          Personal Taste'nin ağır ama eşcinsel müdürünü normal olarak görmek çok güzeldi burada söylemeden geçemeyeceğim. :))
          İzlediğinize kesinlikle pişman olmayacaksınız. İyi Seyirler..... :))


2 yorum:

  1. Kang Ji Hwan'ı bir kez izlemiştim zaten Lie to me'de ama pek ısınamamıştım kendisine. Bu filmi izledikten sonra sevmeye başladım hatta ve hatta beni coffee house'ı izlemeye itti bu film :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kang Ji Hwan ben çok sevdiğim ve oyunculuğunu çok başarılı bulduğum bir isim. Hangi karakteri canlandırırsa canlandırsın kendi kişiliği yansıttığını düşünüyorum karakterlere... Özel bir oyuncu bence.:))

      Sil