26 Mayıs 2011 Perşembe

My Fair Lady

        My Fair Lady kendini yavaş yavaş sevdirdi bana.Çok çarpıcı bir hikaye değildi benim için. Herşey tahmin ettiğim şekilde gitti. Ama güzel eğlenceli bir diziydi.
        Jung Il Woo'dan çok ümitliydim ama biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Vurdum duymaz, arada kıskançlığı tutan, tuttuğunda bir tuaflaşan bir adamdı. Nae Sarang'da adeta büyülenmiş gibi hissetmiştim kendimi ama burada o büyü bozuldu. Yine de sevimli, yakışıklı çocuk Il Woo. İlk bölümlerde atın üzerinde beyazlı atlı prens gibi duruyordu adeta. :))
       Yoon Sang Hyun'a bayılıyorum. Ağabeyimmiş gibi seviyorum onu :)) O bizim kalbimizim osca oppası hala :D Burada da pek sevdim kendisini. Seo Dong Chan iyi yürekli, yardım sever, herkes tarafından sevilen biriydi. Ayrıca Kang Hye Na'yı Avukat Tae Yoon'dan uzaklaştırmaya çalışırken birbirlerine aşık etmesi de süperdi yani. Kendi kazdığı kuyuya düşmek bu olsa gerek:D
       Yoon Eun Hye prenses olmak yakışıyor. Saf, masum, sevimli yamuk dişlerine rağmen çok güzel bir prenses Eun Hye. Ayrıca söylediği şarkıyı çok seviyorum dizinin albümünde yer alan. 
       Yeo Eui Joo mudur nedir o karakter bana dizi de çok gereksiz geldi. Ortalığı karıştırcak biri olsun diye yazmışlar senorya bence. Dizide iyi de kötü de ne olduysa onun başının altından çıktı birazda.
        Dizide en çok hoşuma giden şey doğum günü kuponuydu. Bayıldım bende yapmak yada almak istiyorum:D Ve dizinin en beğendiğim bölümü 8. bölüm oldu. İzleyenler benimle aynı fikirde olur mu bilmiyorum ama. Dizinin ilk bölümleride bir o kadar güzeldi tabiki.:)
        Dizide beni en çok yaralayan Kang Hye Na, ayrıldıktan sonra Seo Dong Chan'a yazdığı mektuptu. Belki bir çok yerde görebiliceğiniz birşey ama gözyaşlarımı engel olamadım napayım :)

        Sonunda sevenlerin arasına bir harabeoji daha girdi. Oh be eşcinsel mağaza müdüründen kat ve kat iyi bir şeymiş bu. Personal Taste sağ olsun buna şükür ettirdi ya bize... Birşey demiyorum :)))
        Lakin mutlu son çok uzaktaydı. Dizinin sonunda kavuştuk mutlu sona. Onun da tadı doğal olarak damağımızda kaldı. Harabeoji ölmeden izin vereydi ya doğru düzgün kıza. Kızcağız anlamadı bile ne dedi dedesi.
        Son olarak dizideki minik ufaklıktan bahsetmek istiyorum. Hye Na nunasına aşık olan Kang Soo Mi'den. İlk bakışta gözünüze çok sevimli gelmeyen bu ufaklığın hareketleri çok tatlı bence. Çok bilmişlik güzel oturmuş üzerine. Keşke yazarlar çocuğun üzerine daha çok oynasalarmış. Yazık yavruma biblo muamelesi yapmışlar biraz. Eğer Speed Scandal filmini izlerseniz -ki bence mutlaka izleyin- orada daha çok seveceksiniz bu ufaklığı :))
        Dizideki her karakter acayip sayılabilirdi. Ancak bulamadığım bir sıradanlığı vardı dizinin gözümde. O sıradanlığı hala tespit etmiş değilim. Tüm bunlara rağmen eğlenceli, güzel bir diziydi. Ben severek izledim. Hiç bir şey için değil, yanlızca Yoon Sang Hyun ve Yoon Eun Hye için izlenir. Yakışıklı Jung Il Woo içinde izleyebilirsiniz. Ama hayal kırıklığına dikkat !:) İyi Seyirler.... :)



Adı: 아가씨를 부탁해 / Agassireul Pputakae (Hanımım Kendinize İyi Bakın)
레이디 캐슬 / Lady Castle (Lady Kalesi)
Bilinen Adları: Take Care of Agassi / Take Care of My Lady / My Fair Lady
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: KBS 2
Yayın Tarihleri: 19.08.2009 - 08.10.2009
Yayınlandığı Günler: Çarşamba - Perşembe 21:55

Oyuncular:

  • Yoon Eun Hye / Kang Hye Na

  • Yoon Sang Hyun / Seo Dong Chan

  • Jung Il Woo / Lee Tae Yoon

  • Moon Chae Won / Yeo Eui Joo 


Soundtrack
01. Seksi Şey - Davichi 다비치
02. Sevmeyi Durduramam
사랑은 어쩔 수 없네요 - Yoon Sang Hyun 윤상현
03. Gösterişli Kız - Yoon Eun Hye 윤은혜
04. Kalbime İyi Bak 마음을 부탁해 - Jung Jae Wook 정재욱
05. Aşkıma İyi Bak 내 사랑을 부탁해 -  Na Yoon Kwon나윤권
06. Lady (스윙)
07. Gizli Hikaye 숨겨진 이야기
08.
Hanımım Kendinize İyi Bakın 아가씨를 부탁해 ( Tango 탱고)
09. Hot Stuff (Enst. 연주)
10.
Sevmeyi Durduramam 사랑은 어쩔 수 없네요( Enst. 연주)
11.
Gösterişli Kız ( Enst.연주)
12.
Kalbime İyi Bak 마음을 부탁해 ( Enst. 연주)
13.
Aşkıma İyi Bak 내 사랑을 부탁해 ( Enst. 연주)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder