15 Mayıs 2011 Pazar

Heo Young Saeng Mini Albümü ve Yeni Tarzı


        SS501 üyesi Heo Young Saeng 'de JungMin ve HyungJun'dan sonra albümünü sonunda çıkardı. Aslında biz tam albüm aşamasından bir sakatlanma geçirdiği ve ertelenmesinin sağlık açısından daha doğru olacağının haberini aldık. Ancak Young Saeng bezelyelerin biraz daha beklemesine razı gelmedi ve çıkışını yapacağını bildirmişti.
        Teaser yayınladı. Klip yayınladı. Canlı performanslara başlandı.
        Teaser saolsun tek bir ip ucu vermiyor klibe dahil. Ama Young Saeng itiraf etmeliyim çok etkileyici görünüyor.





        Klip başlangıcı teaserdan daha etkili. Ne oluyor anlayamadım bir an. Nutkum tutuldu. İlk konsepte Young Saeng gerçekten hedeflendiği gibi karizmatik ve etkileyici olmuş. Gözlükler yakışmış ve hava katmış.
    Ama klibin ikinci konseptinde kırmızı kafasını gözümü aldı. çok kızarmış sanki. Bana Suju'nun Eunhyuk'unu hatırlattı. Bir aralar Eunhyuk'da o kadar kırmızıydı.



    Bir ara gözlükler çıkmış gözünden. Ancak değişik göründü bana.
Kyu ile Hyun arkadaşlarına destek olmak için yanında bulunmuşlar, bir de hatıra çektirmişler aman ne ala. Çok hoş olmuuş lakin.....
        Lakin fotografı gördüğüm ilk 5 saniye "Bu gerçekten Young Saeng mi ?" dedim kendi kendime...
Zayıfladığı için mi, saç kesiminden mi yoksa makyajdan mı farklı görünüyor bilmiyorum ama kesinlikle farklı. Eski hali daha sevimliydi sanki. O güzelim yüzüne estetik falan yaptırmadı değil mi? Yapıttırmadı deyin!!!

      Sahne performansında oldukça başarılı bence ve sahnede Young Saeng'in güçlü sesini hissediyorsunuz. Çok güzel sesi var maşallah.:)Yanlız sakatlanmamış mıydı? Nasıl bu kadar hızlı hareket ediyor? Dikkat etsin kendine....:))



        Çıkış parçası  Let It Go 'da Young Saeng'e 4minute Kim Hyun Ah eşlik ediyor. Hem şarkıda, hem klipte, hem performansta. [Bende rap söylemek istiyorum yahu... Tamam şarkı söylemek için sesim güzel değil ama rap yapabilirmişim gibi geliyor. Güzel şiir okurdum okuldayken...:D (Kıskançlığımın son noktası bu sanırım :D ) ]
        Albümün diğer şarkıları da fena değil. Zaten 4 şarkı var. İki hareketli, bir slow, bir ortaya karışık...:)

Özetle demek isterim ki ben beğendim garipsediğim noktalar olsa da. Başarılar.... :))

      SS501 üyeleri böyle teker teker albümlendikçe sanki ikinci bir collection albümü çıkarmışlar gibi hissediyorum solo çalışmadan çok.... :) Bu da bir hayran bağlılığı olsa gerek sanırım:))
      Sırada Kim Hyun Joong ve Kim Kyu Jong var. Hadi beyler gözlerimiz yollarda kaldı. Tek başınıza ne yapacaksanız yapında bir an önce ortak projede buluşun diye isyana başlayacağım yakında. Başladım mı yoksa...:)

2 yorum:

  1. ay ben bu young saengi çok seviyorum yaaa
    her haliyle çok tatlı... kolunu kırdığına çok üzüldüm. yazı çok eğlenceliydi.

    YanıtlaSil