8 Mayıs 2011 Pazar

Beethoven Virus



      Herkes pek beğenmiş Beethoven Virus'u. Kesinlikle kötü değil ama ben çok da bayılmadım kendisine. Orkestradaki insanların hayalleri için çalışmaları ama gerçek hayatta olduğu gibi asla hayallerin gerçekleşmediği bir dizi. Belki pes etmediler ama çok gerçekçi olmuş dizi. Bu yüzden ufaktan bir hayal kırıklığı hissediyorsunuz onlar ile birlikte.
      Orkestra üyelerinin aralarında bağın güçlenmesi birbirlerine destek olmaları, başarılı için dünyaya inat mücadele etmeleri gerçekten izlenmeye değer güzel sahneler ama dizinin aşk kısmı felaket. Keşke hiç aşk olaylarına girmeselermiş, bence yüzlerine gözlerine bulaştırmışlar ve dizinin güzelliğini biraz bozmuş. İlk bölümler çok akıcıydı nasıl bitti anlamadım ama aşkta saçmalamaya başladıklarında biraz sıkılmaya başladım açıkçası.
      Nasıl kabullenmemi beklerler yakışıklı, sevimli, cana yakın, düşünceli, iyi kalbi uri Jang Geun Suk kaybetmesi... Üstelik kaybettiği adam kendisinin tam zıttı ters mi ters biriyken. Bu Du Ru Mi sağır değil kör bence kör. Üstelik kızın kalp gözü de gör. Kız bence özetle kör.:) O Kang Ma Eh'yi sevdikçe benim onu boğazlamak geldi içimden. Mis gibi Jang Geun varken, haksızlık Jang Geuma^^.
      Jang dizi de yılın iyilik meleği... Ve kendisine bir ödül daha veriyorum:) En şeker, en sevimli olduğu dizi Jang Geun Suk'un. Ayrıca dizinin sonuna doğru biraz uzayan saçlarıyla en erkeksi Jang Geun Suk bence. Her ne kadar onu Hwang Tae Kyung olarak tanıyıp sevsemde artık saçlarını kestirmesinin taraftarıyım. Hatta utanmasam yalvaracağım adeta...:)
      O zaman söylediklerimi kanıtlamak için bir kaç Jang Geun Suk karesi diziden...





      Dizide Kim Gab Yong ile Ha Yi Deun beni en çok ağlatan ikili oldu. Aralarında kan bağı olsa bu kadar çok sevip sahip çıkamazlardı herhalde birbirlerine. 
      Dizide en çok sevdiğim şey bölüm bitişlerinde yeni bölümden önce izlediğimiz bölümün hızlı bir geçişini yapmalarıydı. Hani filmlerde ölen insanların hayatları film şeridi gibi gözlerinin önünden geçer ya aynı o hissi veriyordu:D
      Dizi benim için gerçek hayattan bir kesinti gibiydi. Herşey kesinlikle çok gerçekçiydi. Jang Geun Suk'un hiç bir yere yetişememesi, sürekli kaybetmeleri, son dakikaya kadar hiç birşeyin yoluna girmemesi, son dakika dahi girmemesi, dizi değil adeta bir grup insanın hayatından alıntı gibiydi. 
     Dizinin finali yok boşuna beklemeyin izlerken. Ben beklediğim bulamayınca şok oldum. Acaba 18 bölüm değil mi diye düşündüm biraz hatta. 
      Benim için ortalama bir diziydi. Mükemmel olduğunu söyleyemem. Tek mükemmel Jang Geun Suk'tu benim için. İzleyip izlememek size kalmış...:)


 Adı: 베토벤 바이러스 / Beethoven Virus
Tür: Romantik, drama,
Bölüm Sayısı: 18
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Tarihleri: 10.09.2008 - 12.11.2008
Yayınlandığı Günler: Çarşamba & Perşembe 21:55

Oyuncular:
  • Kim Myung Min / Kang Gun Woo - Kang Ma Eh 













  • Lee Ji Ah / Du Ru Mi

  • Jang Geun Suk / Kang Gun Woo

Beethoven Virus OST
01 . Kader (운명)
02 . Rahat Sahne (무대위로)
03 . Bizimkiler (내사람) - Hwan Hee (환희)
04 . Rashful Du Ri Mi (천방지축 두루미)
05 . Beethoven'ı Düşünüyorum (베토벤을 생각하며)
06 . Meydan Okuma (도전) / Fight
07 . Beni Duyuyor musun (들리나요) / Bir Aptal Gibi  - SNSD (소녀시대) Taeyeon (태연)
08 . Bekliyorum (기다림)
09 . Maestro
10 . Bir kişi yüzünden (한 사람 때문에..) – Lee Jin Sung 이진성
11 . Tutku
12 . Yukarıdan bakıldığında (그렇게 바라만 보며)
13 . Aşk Yakıcı melodi (사랑은 선율을 타고) (Day by Day) – SNSD (소녀시대)
14 . Yarına Doğru (내일을 향해)
15 . Heyecan (설레임)
16 . Benim uğultum - Im Ji Hyun (임지현)
17 . Koş Kang Gun Woo (달려라 강건우)
18 . Takım Tutkusu (열정의 팀)
19 . Geleceğin Rüyaları (미래의 꿈) – Mun Ji Sung (문지성)
20 . Sevebilirim (사랑할 수 있어요)
21 . Mutluluk Rüyası (행복을 꿈꾸다)
22 . Son Konser (마지막 콘서트) 
23 . Beni Duyuyor musun (들리나요) / Bir Aptal Gibi - Jang Geun Suk (장근석)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder