30 Nisan 2011 Cumartesi

A Moment to Remember



Orijinal adı: 내 머리속의 지우개 / Nae meolisog-ui jiugae (Kafamdaki Silgi)
Bilinen Adı: A Moment to Remember (Bir An Hatırlamak)
Yönetmen: Lee John H.
Yazar: Kim Yeong-ha , Lee John H.
Süre: 117 dakika
Vizyon Tarihi: 5 Kasım 2004

Oyuncular:
  • Son Ye Jin / Su Jin

  • Jung Woo Sung / Cheol Su



              Konusu: 
       Aşk yüzünden büyük bir yanlış yapan ve bunun bedelini çok ağır bir şekilde ödemek zorunda kalan Su Jin'e hayat gülümseyecek ve ona güzel günler yaşatacaktır. Sonunda acılarının karşılığı olması gereken mutluğa kavuşur. Ancak kader ne yazık ki o kadar iyi niyetli değildir. Mutluluğu, bir zamanlar altında kalkmak zorunda olduğu acıları yüzünden silinmek zorumda kalacaktır.
      Çok güzel duygu yüklü bir film. Yönetmen aynı filme yeni sahneler ekleyerek daha uzun bir hale getirmiş. Ben filmin uzun halini izledim ve çok beğendim. Orjinal hali nasıl bilmiyorum ama uzun hali çok güzel...

1 yorum:

  1. Dün gece izledim, ağlamadım ama ne bileyim bir parçam koptu sanki gerçi sonunu anlamadım ama.. Sen anladın mı unni?

    YanıtlaSil