24 Nisan 2011 Pazar

Jang Geun Suk ve Single Klibi...

      Şimdi yazmam lazım bir pasta. Ama es geçip tüm işlerimi, bir Kpop haberi vermek ve birazda eleştirmek istiyorum.
      Günlük haberler bir göz atıyordum Kore ile ilgili. Jang Geun Suk gördüm bir anda sanki. Evet evet Jang Geun Suk. Gerçi Jang' dan çok benziyor bir Hwang Tae Kyung 'a.
      Jang Geun Suk bir single çıkarmış, hem de Japonca. (Korece'yi öğrendik ya eksik kaldı Japonca'm.:S) Bir de klip yayınlamış. Buyrun klip:)



      Şimdi söyleyin bana Jang Geun Suk'dan çok Hwang Tae Kyung gibi durmuyor mu? Yanında Jeremy'si, Go Min Nam'ı eksik.Rap kısımları söyleyen Shin Woo'u eksik değil mi?
      Severim Jang Geun Suk'u. You're Beautiful ile öyle bir gözüme girdi ki ama her geçen gün gözümüzü çıkarmaktan. Canım Jang'ın o saçlarının hali ne? Ne olur kestir şunları. İlla ki askere mi göndermek lazım seni saçını kestirmen için. Klibinde kız oynamasına gerek kalmamış zaten. O kızımsı saçlarını Jang Geun Suk'u tanımayan biri ayırt edemez herhalde.
      Oysa daha dün akşam Beethoven Virus'ü  bitirdikten sonraki tek memnun kaldığım şey Jang Geun Suk'du. Ne kadar şeker tatlı olduğunu, final bölümde saçının montunun güzelliğini anlatıp, Hong Gil Dong'da gözümden düşen Jang'ın burda tekrar gözüme girdiğini, gülümsemenin bir insana ancak bu kadar yakışacağını falan anlatmak isterdim ama ortada Jang Geun yok ki bu klipte. Burda var bir Hwang Tae Kyung.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder