8 Mart 2011 Salı

Kim Hyung Jun Solo Çıkışı


    Park  Jung Min'den sonra resmi olarak Kim Hyung Jun'da solo çıkışını yaptı. Kendisine öncelikle başarlılar diliyoruz.:) Hyung Jun önce klibinde oynayacak bayanın resimlerini paylaştı hayranları ile (sırf muzurluğundan:D). Ardından tanıtım klipleri geldi. Bir ara tanıtım performanslarını gördük. Yanında SS501 birlikteliklerini kanıtlayan Jung Min ile ve sonunda klip hayranlar ile buluşup tam albümde bugün yayınladı (yani kore saatine göre dün artık :D). Başarılar diledik bir TripleS olarak ve şuan da Hyung Jun başarılı adımlarla ilerliyor. Girl zaten konserlerden bilinen bir şarkıydı. Şimdi de popüler... Albümde yer alan Ah oh diye bir şarkı var onunda oldukça popüler olduğu söyleniyor. İlk şarkı güzel ama henüz ikinci şarkıyı dinleyemediğimden yorum yapamıyorum. Elime geçirdiğim gibi şarkıyı, yorumlarını bekleyin:))
    Aslında bu haberi 1 Mart'ta verecektim; diyecektim ki "Hyung Jun Girl şarkısını bugün yayınladı. İki de tanıtım klibimiz var buyurun izleyin" ama kısmet olmadı. Yok blogger kapatıldı, yok klavyem bozuldu vs. Neyse bugün topluca veriyorum bende haberlerimi. O zaman tanıtımları kaçırdık o halde klibimizi izleyelim iyi seyirler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder